Separate names with a comma.
KUNG!!! Tack som fan!!! :D
Någon som bytt launcher på P9? Jag har prövat Z-launcher samt ett par till - Men får ingen att fungera som det ska. När jag trycker på hemknappen...
Hur gör man det? :)
Tackar ödmjukast för hjälpen! :)
Någon mer än jag som har, eller har haft svajiga notifikationer? Vissa funkar klockrent så som: Sms, messenger, What's app. Medan tex Swish nästan...
Hyllvärmare it is!! :)
Någon mer än jag som har ett? Vad tycker ni om att hantera mobilen med det på? Jag är inte alls nöjd med hur skalet ligger i handen. Luckan är...
Jag kör numera med mitt nyinköpta dot case. (Ebay) Jag är ivf 70% nöjd.
Instämmer utan tvekan!!! Helt galet.
Har en Iphone 5s via jobbet och en HTC One m8. Jag hade utan tvekan valt HTC, om jag var tvungen att välja en.
Sjukt snygg!! Vill ha!!
Pröva fullösningen, som flera av oss andra har gjort. Tejp på baksidan av simkortet. Ingen snygg eller bra lösning - Men det har fungerat för mig....
Tjejens vita One Mini, börjar spricka i plastdetaljerna - tex på baksidan och vid volymknapparna. Är det någon annan som är med om samma fenomen?
Ngn invite kvar? [email protected]
Invite Om någon har en invite ligger och drösar, så tar jag gärna en. :innocent: [email protected]
Inga som helst problem på Net on net. Men det var inom de två veckornas öppet köp som de har också.
Jag hade så på min första ONE. Lämnade tillbaka och fick en ny, där knappen ligger som den ska.
Inte ett enda simkorts-tapp som jag märkt av, sen jag tejpade igår!! :eek:
Precis så upplever jag med problemet. Väldigt irriterande. Har nu testat tejpat sim-kortet - Håller tummarna!
Hur har det gått med sim - kortet? Har tappat kontakten typ 10 ggr idag... Sjukt irriterande.
Har motvilligt åkt på en startsida i webbläsaren. Sidan v9.com dyker upp så fort man statar browsern. Verkar inte vara något vanligt problem att...
Bästa tipset idag!!!
Tillbaka med den!! Verkar vara något återkommande med HTC-mobiler. Har haft så på min Incredible S, som jag dumt nog inte DOAde och störde mig...
Ta gärna lite randombilder i olika ljus bara. Inomhus, utomhus. Jag läste i ngn recension att det tar upp till två sekunder från att man trycker...
Hmm... Det där tycker jag var oroväckande resultat. Håll gärna igång tråden, när du testat lite mer.
Perfekt! Vilken klippa. :) Kör ngt inomhus, med och utan blixt. Sen ngt random utomhus i dagljus, samt lite mörkt.
Hur upplever ni batteritiden, samt den ibland kritiserade kameran?
Om vi får återgå till vad tråden egentligen handlar om... Hur upplever du batteritiden? Har en HTC onex, som jag laddar minst tre ggr på en...
Fett avundsjuk!! Grattis!!! :)
Hej! Är problemet med kontakterna, som vissa av oss upplever/upplevde löst? Dvs kontakter som försvinner - kommer tillbaka - försvinner osv....
Har samma problem och det gör mig galen. Ett tag fick jag dubbletter, tripletter på alla kontakter... Nu försvinner alla. Dyker upp igen....
Någon som vet hur man stänger av den där jäkla "Snabböversättning"-appen? [Edit] Löst! Fanns visst i snabbmenyn. :D
Någon som pallar göra en Padphone 2, direkt under Asus? Så man slipper gröta bland första Padfånens inlägg. Fick min idag och ser med nöje fram...
Jo tack... Gör det 3 ggr om dagen.
Hittat ngn lösning på problemet? Min har blivit värre än någonsin nu.
Samma sak för mig... Både laddning och att mobilen inte tänds (bortsett från knapparna som lyser till) när man trycker på "powerknappen". Så...
Verkar som min HOX helt plötsligt bara synkar när jag har skärmen på. Ett par sekunder efter jag sätter på skärmen, så synkar den facebook, Whats...
Yes! Framförallt när jag håller den i handen och den vibrerar.
Jag hade samma problem och många andra med mig här i staden för någon månad sen... Kolla med andra som har Tele2, om de har samma problem. Mitt...
Eller så låter vi gnällspikarna hållas här och kör igång en ny tråd, till för nyheter om JB, eller ngt.