Separate names with a comma.
Om du tycker att det är okej att slänga iväg ganska mycket mer pengar än vad en konsumenttelefon kostar så hittar du stöttåliga smartphones som...
Jag letar efter bra sporthörlurar till min S4 Active. De absolut bästa jag har testat är Bose SIE2i men de är, vad jag vet, avsedda för iPhone....
Helt plötsligt så har screen timeout slutat att fungera (efter senaste OS-uppdateringen). Mobilens skärm är igång oavsett vilken tidsgräns jag...
Som så många andra är jag nu less på all bloatware som Samsung installerar i sina telefoner. Därför undrar jag om jag litet kort kan få tips om...
Hej. Jag är så trött på all bloatware i min S4 Active - speciellt efter senaste uppdateringen - varför jag undrar hur jag gör för att roota och...
Sedan senaste uppdateringen av min Active så konstaterar jag en uppsjö av nya bloatwareprogram. Är så trött på skiten. Hur gör jag för att root:a...
Jag har Telenor och de sade att så fort jag stoppade in mitt nya mini-SIM så skulle det aktiveras medan mitt äldre vanliga SIM (i min gamla mobil)...
Jag har precis fått mitt mini-SIM. Stoppade in det i mobilen och startade. Innan jag ombads skriva in lösenordet för enheten så fick jag knappa in...
Lösning: Jag behövde ge alla Google:s appar tillträde till GPS:en för att den skulle fungera även på appar som inte är från Google. EDIT: Admin...
Tjena. Har just skaffat en S4 Active och väntar på ett nytt mini-SIM. Så länge använder jag telefonen utan SIM-kort och kan inte få GPS:en att...