Separate names with a comma.
Tjena jag är ute efter ett bra skydd till min nexus som skyddar mot så mycket som möjligt! jag är hantverkare och letar efter ett skydd jag kan...
Hej! jag är på jakt efter ett nytt abbonemang till min telefon och ber nu er om hjälp. Jag har idag telia till vänner men ska köpa en ny...
Hej! jag är på jakt efter ett nytt abbonemang till min telefon och ber nu er om hjälp. Jag har idag telia till vänner men ska köpa en galaxy...
beställde ni med abbonemang eller bara telefonen? såg att man kunde förlänga abbonemanget och sen betala mobilen kontant. skulle få 1500 kr rabatt...
Tjenare ska beställa ifrån cdon och jag undrar om någon fler här har lagt sin order dem närmsta 3 dagarna och har sett att deras paket har...
tjena någon som vet om man kan beställa ifrån någon internetbutik (ska köpa kontant dvs ska inte binda upp telefonen på abb/avbetalning) som har...
Är det någon som vet om telefonen finns nånstans i Örebro? MM i Örebro verkar inte veta nått då dem har sagt hela veckan den kommer imorgon men...
Undrar samma sak då jag är inne på att ta en telefon på MM istället för Telia (i mitt fall) och förlänga abbonemanget då telia inte verkar vara...
skriv gärna när du har fått den om den passa bra och hur lång tid det tog tills du fick hem den!
Jo visst är man sugen på telia men har MM telia? MM i min stad skulle nämligen få telefonen imorgon eller tisdag medans telia kommer säkert dröja...
Tjenare tänkte köpa en galaxy nexus nu i veckan på MM och vad jag har förstått så säljer dem abbonemang åt halebop,telenor, tele2 och 3?...
beställde du den HÄR? :
Elgiganten har officiell release den 27:e så dem kommer inte sälja några nexusar innan dess. Så även om dem får in telefonen i veckan så väntar...
hello ska inhandla en nexus så fort jag får chansen men jag kommer att behöva ett "sportarmband" som man kan ha telefonen i. Någon som kan länka...
Jahapp ringde runt lite för att ta reda på när dem börjar sälja i örebro. Telia butiken i stan hade ingen aning, Media Markt i Marieberg sa att...