Separate names with a comma.
Nej då, det är ju fredag! Kör! Kör! Kör!
Antingen så laddar du ner en ren installation av spotify, då blir det 0.9.6 istället för den nya på 0.9.8. Eller så finns det themes att...
Kan du inte bara lägga in ett tema då? :)
Vadå för mörkt? Det är ju behagligt för ögonen istället för en ljus design som man får använda solglasögon för att kunna se något :p :cool:
Ja, leta fram en grön power king. Brukar finnas på Willys och hemköp :) Rockstar har jag inte druckit på flera år, inte sett den på lång tid...
Grön powerking är den enda som jag gillar ur Powerking-familjen. Redbull är en gudagåva, och grön monster också! <3
Hahahaha! :D Ja det kanske är lika bra. Vi ska ju faktiskt ha energi över så vi orkar äta ;D
Nä, vi ska motionera ;) Iallafall de där 10 minuterna som det tar att gå till MAX fram och tillbaka.
Nä, du har ju inte det. Och det kommer absolut inte finnas några powerking när du kommer på besök hos mig heller. Nä nä, absolut inte! :teeth::teeth:
P-o-w-e-r-k-i-n-g :cool:
De låtarna som man "kryssar" hamnar i kategorin "songs".
Haha.. Det var det jävligaste sen 1997! :eek: :cry:
Starta bara om spotify så dyker uppdateringen upp :) spotify:user:nobleghost:playlist:67OCcwM3RcZ4crd75vLsuK
TACK! Var en hel del sköna låtar där! :cool: :teeth:
Snygg som fan! :D
Kan ni inte länka lite schyssta spotifylistor till era egna eller andra. Lite fart och fläng är jag ute efter! :)
Haha, förstår du varför jag sa att jag hatar S2an? ;)
Ja, jävlar! Awesome! =D
Så man kan inte lära sig om andra sjukdomar om cancer inte hade existerat? .. Och det är tack vare som cancern finns som vi vet om andra sjukdomar...
Om inte cancer funnits så är det ingenting att lära sig om. Och alla andra sjukdomar hade hittats ändå, vi har grym teknologi. Så .. då var...
Varför? Det är en fruktansvärd sjukdom. Tror inte att du skulle blivit glad direkt när du eller någon anhörig hade fått den diagnosen. Det är...
Handlade från Ebay från Kina. Innan har jag alltid fått varorna efter 2 veckor. Men nu har det gått 5 veckor, så om det inte kommit imorgon så...
Blä, jag hatar försäljare som väljer att ha världens sämsta leverans. Gått en månad och fortfarande inte sett röken av paketet. -.-
Är det det stället som jag sett bilder ifrån? Drömläge verkligen! Grattis! :)
Hahaha, det närmsta slakt jag kommit idag var att hitta ett skelett utav en fågel på stranden ;D × Tapatalk 4 ×
Haha, tur det bara är ett spel ;) Nja, jag ska göra ett par stora inköp inom det närmsta så jag får se hur mycket jag kan slösa efter det :P...
Bud på det faktiskt! :) Haha, jag märkte det. Döda, döda, döda! :D × Tapatalk 4 ×
Fan vad snygga de var! Något sådant har jag varit ute efter men aldrig hittat något som fallit mig i smaken! :)
Ascii; jag påkallar din uppmärksamhet!!
Uhh, ruggigt väder idag.
Kollar genom The Pacific - ännu en gång! :)
Nice, jag har bara 1.6 , har inte gillat de andra jag provat. :p Haha, åfan! :) × Tapatalk 4 ×
Nice! Vilket CS lirar du? :) Haha, satt du kvar inne i bilen också? ;) × Tapatalk 4 ×
Lagom mystisk och magisk! Tumme upp × Tapatalk 4 ×
Vad händer ikväll folk? :) × Tapatalk 4 ×
När man klickar på "Om oss > Redaktionen" så länkas man bara till standardsidan. (swedroid.se)
Är det därför folk försvinner spårlöst lite då och då? ;) [SPOILER]
-? Av någon idiotisk anledning så visar skärmen två olika sorters färger. Som ni ser på understa bilden som öppnats med windows fotovisare är...
Hjälp Problem Jag har ett problem som jag inte finner nån som helst lösning. Datorn går inte ner i skärmsläckare/viloläge. Eftersom jag tittar...
The dubliners - Free the people. http://www.youtube.com/watch?v=vnGvxRYDBHs