Separate names with a comma.
Mm i sig funkar det bra. Gillar inte riktig 100MB gränsen. Den gränsen stör vid användande utav youtube eller Spotify. Det kanske skulle gått att...
Vi får se. Skall kolla det.
Testade det, och nä. Får fortfarande inte 4G. Det är verkligen underligt. Märker liksom i sig inga problem i nätet. Men får bara de lägre...
Ok skall testa :-) tack! Sent from my LT25i using Tapatalk
I centrala ronneby och Kallinge brännarevägen i Ronneby samt Lindvägen 43 i Kallinge Sent from my LT25i using Tapatalk
Är i Ronneby/Kallinge nu i jul och just nu verkligen förvånad. Är helt säker på att jag hade 4G i centrala delarna av Ronneby och Kallinge. Och...
Skumt det funkar så illa för dig? Sent from my LT25i using Tapatalk
Vad jag förstått är det ingen brådska att aktivera kortet. Det funkar på en gång när det gäller t ex data. Det enda som inte funkar är samtal och...
Det är säkert så kallad barnsjukdomar. Jag är ändå ganska ok. Men de måste ändra lite. 100MB är inte en bra gräns. 500MB skulle kunna vara ok. Då...
Ok Sent from my LT25i using Tapatalk
Ja, precis. De borde faktiskt ta bort den kommentaren överhuvudtaget. Såg nu på deras information att det verka vara beräknat efter normalt...
fast stod det inte 2-5 minuter om dagen`= har helt klart nått detta redan, ändå fortsätter det med reklam?
aha... då förstår ja :-) Men det går helt klart inte att se en film, utan att reklam måste ses... för att kunna fortsätta se filmen. Blir som tv...
Hmm.... fick kortet idag. Och för er som är har trelåsta lurar, så funkar kortet alldeles förträffligt i dessa lurar. Min är låst till tre och...
Just det ja. Slog mig bara. Du kör 4.4 på din nexus. Kan det vara så du kör art istället för dalvik? Sent from my LT25i using Tapatalk
Nja, det är ju inte så att du fråga tre. Tråden är ju inte deras skapande, utan snarare mera en hjälp så vi trekunder kan vid behov hjälpa...
Vem skall fixa vad? Sent from my LT25i using Tapatalk
Något liknande Svar här Sent from my LT25i using Tapatalk
Samma dag som de öppnade. Typ efter 00:00 Sent from my LT25i using Tapatalk
Verka vara många som beställt simkort, jag har inte ens fått mitt ännu. Fick svar ifrån Wifog att gensvaret varit stort. De kan inte ens se...
Har funderat på detta också. Men läser man i erbjudandet så säger de att Surfplattan verkar man räknar med tid innan man får reklam, medans man...
Ni som kör trelåsta lurar, kolla om det funkar i dessa lurar. För Wifog uppge att det inte skall fungera. Men mig veterligen brukar väl de flesta...
Det skall gå mig veterligen? Eller minns jag fel? Sent from my LT25i using Tapatalk
Ok, har nu också råkat ut för detta. Ett relativt sprillans nytt minneskort också dessutom. Grrr. Bara la av nu. Hade film och bilder på kortet.
Har inte 3kontant också strypt hastighet om man når taket? Eller minns jag fel nu? Sent from my LT25i using Tapatalk
Finns här. :-) http://blogs.sonymobile.com/2013/11/...3-kit-kat-4-4/
Har hänt mig också. Tror det har med operatören att göra och inte mobilen för det är väldigt sporadiskt. Visst kan ju bara något mjukvaruproblem....
Tja, det var om jag inte minns fel 3 som faktiskt satte denna praktisk med 30 dagars gilitlighetstid för ett värdebevis och hetter då 3Fri...
Testa och byt USB-port på datorn. Och skulle det krångla då, avinstallera drivrutinerna för USB-portarna och installera om dessa igen. Kan vara...
Tur det inte var problem med batteriet. :-) Röd lampa brukar ju tyda på låg ström många gånger. Bra CPUmaster kände till buggarna i den ROM-en som...
Låter som batteriet har laddat ut. Har hänt mig ibland med helt vanlig programvara. Det kan ta riktigt lång tid att ladda upp en telefon som råkat...
Hmm, undrar hur de tänkte här? Det går ju inte att skriva in ett nytt nummer och skicka SMS till, utan man måste i princip gå via telefonappens...
Ok. Måste ta lite kol på denna fördom. Det stämmer visserligen att tre brandar sina lurar, men detta är inga appar utan länkshortcuts till Google...
Eller så kan det faktiskt vara så att minneskortet rubbats på något sätt. Men visst, Chompiz har nog rätt i att den kanske har pajjat. Ta ut...
Ligger något i det du säger. Helt klart. Operatörerna har ju t o m flaggat för att detta kommer att ske om jag inte missminner mig.
Med andra ord, ganska precis, där jag saknar täckning. haha Så bygglovsproblem säger du?
Har iallafall rekat lite. Cammen3 hävdade att Tre byggt ut 4G-täckningen i Örebro, men efter att ha åkt runt i staden lite, så måste jag säga att...
Håller med trådskaparen, faktiskt. Vill jag titta på min lur, tittar jag på den som man skall, inte sneglar. Har inte heller förstått detta tjat...
Det är kanske inte så långsökt faktiskt det du säger Riddler. Sony Ericsson samt Sony är ju en av de tillverkare som (vad jag förstått) knackat...
Glada nyheter gott folk! Sony Xperia V kommer att få 4.3 någon gång i nästa månad eller efter årsskiftet. Inget direkt datum är satt. Visst inget...