Separate names with a comma.
Jag skickade min på garantiservice för att NFC Antennen glappade, som rootad och omvandlad till en GPE. Den kom tillbaka som stock htc med sense....
NFC antennen glappade, så första gången, gjorde de en factory reset, andra gången bytte de bakstycke och lite annat.
Båda gånger jag har skickat in min, så har den skickats till polen. De åtgärdade inte felet första gången, därför fick jag skicka den två gånger.
Av någon anledning funkade det via min laptop som jag inte använt på ett par år, den hade en gammal version av HTC sync mangaer instalerad. Den...
Har ett riktigt nice tips( för min del ) Kräver dock Nova launcher & tasker. Vet inte om det finns för andra launchers men gester på...
Hej. Har Låst upp min bootloader, rootat med super SU och S-off med sunshine. Allt gick bra tills det att jag skulle flasha Firewater med...
Gnugga med diskmedel och microfiberduk funkade för att får bort mina "repor" & glow effekten. Man fick gnugga lite längre och hårdare än vad som...
Det är enda anledningen till att jag har skalet som man fick med i lådan på telefonen. Annars vill man inte ha skal på en sådan vacker telefon. /K
Någon som har cm 10.1 till sin one s.? Någon som kan tipsa om en länk till en dummie guide?
Platshistorik i google maps? har inte testat det, men det kanske kan vara något. MVH/Kim
Tjena. Har haft denna rom i ca 1 månad nu. Helt plötsligt så blir den seg->start om, anger pin ->startar om sig igen och stannar på cyanmogen...
Om du lämnar tillbaka mobilen till ägaren kanske du får tillbaka dina pengar. Försäkringsbolaget kanske betalar dina 2500kr hellre än en ny för...
Borde det inte bara att använda "load App" ->S Health. Som exit task i en Wlan profile. Profile( State->phone-> cell near)->"Wlan...
Det Hjälpte att sätta .txt i filnamnet, det var där jag missade. Nu kan jag öppna filen med polaris också, då går det att hitta filen också....
Ett par frågor: #1 Jag förstår inte när och var jag väljer just en textfil. #2 Vart /hur vet jag vart filen hamnar. hittar inte filen efter...
tips på vad man kan göra för att få upp speeden i plattan utan setCPU? Tack på förhand. /K
Hur gör du detta, skulle vara sjukt användbart för mig.
Inte säker med kan vara att vissa appar kräver roots, för att starta/avslutas. Har märkt det på min SGS tab 10.1 3g som är Rootad och min...
Hur är batteritiden när du kör SetCPU på max?
Någon annan som upplever den seg,/laggig. Speciellt i samband med SwiftKey Flow.
Går det inte att styra via kalendern?
Jag älskar min One S, köpte en X till frugan ifall att jag blev sugen på den. Men hon fick behålla den. Tycker de är lika bra prestandamässigt....
Det visade sig att det var fel version av gapps Jag laddat ner. Fick göra om och göra rätt.
alt#1 Profile->Sate ->day-välj Weekday i drop down menyns, Mån, Tis, etc. Sen gör du en separat för helgen. /K
Kanske inte rätt, men here goes %loc ger dig väll gps koordinaterna? Sen är det bara få tasker att visa dem.
Hej. Dum fråga, men här kommer den. Vill gå till Jelly bean på min SGS tab 10.1 3g (?p4?) Har redan ICS på den. Är nedan filer de jag ska ha?...
Prova att lägga in en Wait ( 10 Sekunder (E.x) ) innan volymen höjs till max. På så vis borde bluetooth hinna koppla upp & starta spotify innan...
Om det inte går att "trigga" med time som state.Kanske det går att trigga via event i kalendern eller liknande?. /K
Kolla på youtube sök: tasker beginner guide part 3. Har för mig att han tar upp det där.
Secure settings funkar bra, password/pin. Hade samma problem förut.
Prova " invert" då kan ju något triggas av att du inte är kopplad till ditt hemma nätverk. Wifi connected "hemma" bocka i inverted. State -...
Skapa en Wait Task så stänger den inte av profilen "Hemma" om den tillfälligt tappar en eller flera av de master du är nära. Context: Cell...
Hur får man Flash att funka efter man uppdaterat till ICS. På 3.2 funkade fint fint. Har Flash player som app på taben men den tar en bara...
Gjorde lite små ändringar, inget större tyckte jag. Men är batteritiden åtminstone 20-30% bättre nu.
Är det mycket mer omständigt att uppdatera till 4.2.1 än att uppdatera till 4.0.4? Av guiderna som finns här känns det jätte om ständigt....
Provade detta, Gick jävlig smidigt att fixa allting. Får se om allt funkar som det förväntas. har märkt att NETFLIX fryser 10 sekunder efter...
Finns det ingen möjlighet att man får jelly bean till plattan nu när till och med Galaxy S2 får det....
Har inte märkt av något av ovan. Använder dock inte exchange. Jag tyckte min telefon var seg innan uppdateringen, då tömde jag bara alla mina...
Personligen så har jag bara bra saker att säg sedan uppdateringen, JB & sense + Den slår frugans one x och svägerskans one x + på flera saker.
Sugen på jelly bean till tabben. Men har ingen anning vad flasha, roota eller något annat betyder....kernel osv... Vart ska jag börja? Någon...