Separate names with a comma.
Vilket minneskort rekommenderas? Jag har tänkt köpa 8-16 gb till mobilen nu i veckan. Vet att det fanns en tråd men hittade inte den nu.
Även jag har ordentligt stora problem med detta. Menhur fan kan minnet vara fullt frågar jag mig själv. Jag har inte så mycket program anser jag....
Säljs inga E71-skal i Sverige på typ Teknikmagasinet?
Det där är 2.2. Men din telefon är väl fortfarande rootad trots att du har Stock? Är det så lätt att få den orootad verkligen?
Är det denna du har kört med? Den som ska fungera med TFT-skärmen:...
Även jag är intresserad av att veta vilken eller vilka som är bäst.
Här står väl rätt bra eller? https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=25163
Ah, för han skrev precis tvärtom. Därför jag undrar lite. Men det låter ju illa att det ska vara så. Då kommer vi till frågan; Hur vet man...
Lite oroväckande att ingen kan hjälpa Mardagg här. Jag hade inte velat hamna i en sån situation.
Jag kan nu äntligen hämta ut mobilen i min butik! Tack för all hjälp och sådär, men menar du nu att det är flygplansmode som inte fungerar...
Lite tråkigt, men jag tror att jag klarar mig med 2.2. Nästa mobil jag skaffar lär vara dual core eller något sånt.
Jag vet inte riktigt, men det är väl inte så lätt att jobba fram 2.3 som det är nu antar jag. Men jag struntar i version egentligen. 2.2 ger ju...
Du körde med det där standardprogrammet som rekommenderades i rootningstråden? Gjorde du en backup på stock? Custom Recovery är en app för det...
Aha, tack för infon! Undrar bara när de fixar dessa fel. Hur marginella och oviktiga de än må vara för vissa så vill man ju ha en nära på felfri...
Jag ber om ursäkt ifall det här är ignoranta frågor och jag har missat något i tråden. Rubriken säger TFT, innebär detta att denna ROM fungerar...
Jag väntar då fortfarande... denna eviga väntan. Hämtar nog den från butik imorgon dock.
Haha, roliga Telia är. De säger att de inte hittar någon beställning som jag har gjort. Inte så oväntat ändå. Tur att jag även bokade i butik. Men...
Ahaha, lol! Kollade inte hela bilden, var för lat. Gjorde en Telia och blandade ihop de två. :D
Varför står det som det gör i så fall? Förklara för en n00b.
Word. Sen vinner såna där citykillar som lobban tävlingen istället för en :P
Ära och berömmelse. Man är bäst på att köpa ZTE Blade i Sverige helt enkelt.
Tävling utfärdas: Den första här som postar bild/film på sin Blade från Telia vinner.
Jag skulle då aldrig köpte en "smartphone" om den saknade MT. Så mycket man går miste om då.
Jag ringer Telia nu och ska försöka få orderbekräftelse, kollinummer och sånt. Kul om den är på väg. Edit: Och så läggs samtalet ner vad i...
Dåså, men jag kanske ringer och ber dem ge mig någon slags bekräftelse.
Ni som säger att ni fick en bekräftelse, beställde ni via telefon?
Ah, kanske inte blir någon när man beställer via deras telefontjänst. Vette fan om jag orkar sitta i telefonkö till dem igen men kanske gör det...
Enligt Telia(oj, hade aldrig kunnat tro att de två orden i följd skulle kunna ha så lite trovärdighet) så kommer tomten tidigt ju! Redan nästa...
Inte konstigt då det är julens mest prisvärda mobil. Telia kommer nog att trots allt slarv och liknande ändå göra sig en bra förtjänst på denna mobil.
Jag har inte heller beställt av dem tidigare men jag håller med. Jag beställde via telefon samma dag den släpptes för beställning och jag har inte...
Ah det är sant. Det lär ju ta ett tag innan vi ser dem. Men så grymma mobiler ändå. Det blir nog att jag plockar ut en Blade när den kommer...
Ah jag har funderat på att göra liknande. Lägga ner mer pengar och få en roligare mobil. Men då känns det för mig lika bra att vänta in...
Fortfarande bättre kamera för lägre pris dock.
Den står Telia för ja.
Det fanns ju aldrig någon som helst mening med att avbeställa då det inte kostar ett öre att bara låta den gå tillbaka.
Fixed.
Rent instinktigt så litar jag på alla företag som börjar med Sauna, vet inte med er. On topic så vill jag ha den!
Haha ;D Får en bra bild i huvudet. Jag har inte såå många mil till Finland så skulle väl kunna använda kortet i nödfall om man är förbi.
Alla väntar vi på info. Så drygt.
Det låter ju positivt.