Separate names with a comma.
[IMG] Nyhet: Nu har jag lagt upp Arc ICS (nordic) på firmware listan för er som inte orkar vänta längre. (tft = En datafil som används för att...
New Nordic-, och Global inkommen idag. Kolla listan på första sidan av tråden. :)
Jo, jag kan hjälpa dig. ;)
Nä, batteriet är inte så värst bra med nya 4.0.4 faktiskt. Jag har gått tillbaka till Arconium 8.2 som är superbra, både batteritid och smoothness. :D
Jo, det måste man. Men det har alla normala människor som tycker att det är skoj att pilla med telefonen. Men om du har operatörslåst telefon så...
Ja, det går bra (fastboot boot boot.img med stock ICS kernel+CWM, sen flashar man superuser och det är färdigt).
Är det någon snäll som kan ge mig den svenska ICS för Arc nu när ni har fått den? Använd decrypt funktionen i flashtool och gör en ftf till...
Nu har jag lagt upp ICS 4.1.B.0.431 (Generic World) för Arc och Generic för Arc S också på firmware listan. :)
Här skall ni få tips: Med nya ICS för ARC(LT15i) ligger all bloatware på vendor/app/ nuför tiden och inte i system/app. Gäller endast Arc inte...
Nä, inte ännu :p
Äsch, så här gör man ju: Ladda ner Systemcleanup från Play Market så flyttar den alla uppdateringar till system/app/ och skriver över de gamla. :p...
Du kan ha Arc S firmware på vintern så värmer det mysigt i byxan din :p Skämt och sido, nu har jag laddat upp en ny Arc ICS firmware på...
Ny Arc ICS firmware med wifi-tethering bug fix uppladdat till firmware indexet idag. :p
Ny firmware ICS för Arc med fungerande WiFi-tether uploaded på firmware indexet (bug i den gamla) ;)
fastboot boot boot.img (inte fastboot flash boot boot.img) med vilken ICS kernel som helst som har CWM. tryck på volym knapp när det lyser blått...
LOL :D :p
Yes Sir! Hotboota vilken ICS-kernel som helst och flasha Superuser-3.0.7-efghi-signed med recovery sen så var det klart. (om du trycker på...
Jag skall stoppa in 4.0.4 för Arc med flashtool nu. :) Men om det finns några andra sugna, så finns den som sagt i firmware index nu och ni...
Generic World, vanlig Arc :)
NU har jag laddat upp nya ICS till Arc också idag. :p
Kolla i firmware index tråden, så hittar du Telenor ftf. Sen har jag laddat upp nya firmwaren ICS till Arcen idag också, varsågoda! :)
OK, nu är den här. Kolla i firmware index så kan ni hämta ICS för Arc. :) https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=57233 Hej då
[IMG] Hello all, (från min tråd på xda men orkar inte översätta till svenska):p I found this thread in another forum and it is Galaxy S3...
Trevlig lista, tack för den. :)
Ha ha ha, bara åtta tack för firmware register med svenska operatörer! :p:p Bajsforum....
Eller uppdatera flashtools till version 7.0 så går det bra :p här får ni länk: http://www.mediafire.com/?al8vemw8we3hjcd och Tre länkarna...
Välj Telias. Ps. nya firmwares uppladdade idag, ICS och .69 :)
Hej, det är någon som jag känner som behöver en Telia.ftf för Arc S, har du det? Eller så kan du kanske dela med dig av ditt SI/Cust.no# som...
Vad Kryddan menar är: Den som har en Telia Xperia Arc S kan göra en ftf fil med decrypt funktionen hos flashtools och sen lägga upp den på...
nu har jag försökt att fixa länkarna. så det skall vara ok nu
Jävla skitapor, nu har de strypt allting på Multiupload... :mad::mad::mad:
Uppdaterad tråd med Telia .62 ftf, -vassego...
[IMG] Hejsan, :) IIda launcher för ARC och installeras med CWM-recovery (se instruktionerna). Ganska trevlig liten sak och allting funkar...
Det finns OTA för LT18i endast. :cry: Om du flashar en .42 från Wontan (Central Europe Firmware) och rootar, så kan du göra OTA till .62 och...
Jag skall lägga upp .62 Telia i firmware index idag, kolla där... ;)
lagt till Firmware .62 också, men den går inte att roota med vanlig zergRush ännu..
var den förste och laddade precis up firmware .62 på xda nu, så du ser mig säkert där....
det är ett jäkla väder om inte annat, se bild ovanför. Jo, jag skall försöka länka sen lite senare i veckan eller i morgon, men jag vill också...
[IMG] Hej och hallå igen. Har inte varit på Swedroid sedan oktober eller så (sorry)... Men kan vi starta en samlad tråd för specialtips och...