Separate names with a comma.
Efter min tredje kontakt med Telias support framkom det att dotterns kontantkort ej var registrerat ( saknade ägaruppgifter) vilket gjorde att...
Hej jag har också bekymmer med mobilsurf på dotterns telefon. Har aldrig funkat, telefonen inköpt för tre veckor sedan. inställningarna i APN ser...
Detsamma har drabbat min hjälte, felet fanns även innan uppdateringen men förvärrades efter uppdateringen. Är nu inlämnad för reparation.
jag har också haft samma bekymmer med min hero men i sverige händer det sällan men i utlandet väldigt ofta. Har Telenor fastprisabbenomang.
Jag hade problem med att samtal som bröts när telefonen växlade mellan 3g-2g och väldigt många missade samtal fast jag haft täckning och detta...
Jag köpte min svarta för två veckor sedan i JKPG så visst finns dem att köpa här hemma.
jag synkar mot Outlook och den tar data ifrån för/efternamn och bryr sig inte om hur jag skriver i (spara som eller visa som). La in appen...
Hej jag är ny här med min Hero och från att brottats med en X1a så måste jag säga att heron är en mycket trevlig bekantskap än så länge. min...