Separate names with a comma.
Gjorde ett distansbyte med @Starksprit, min Htc One M8 mot hans Xperia Z2. Allt var som det skulle när jag fick det, är väldigt nöjd. Kan...
Fått den via OTA jag me :)
Nej det har det väl aldrig gjort? Det ledande budet är 750:- ifrån @Snoken i pm!
Noterat och nu ledande bud!
Okej då är alltså det ledande budet 700. Avslutar auktionen imorgon runt 18.00.
750:- bud i pm av @snoken
Bump 1. 750kr högsta budet hittills!
Bilder! [img] [img] [img] [img]
Hej! Säljer nu en av mina vänners Nexus 5. Han tappade den i marken igår (lördag) och har varken tid eller lust att byta eller att lämna in den...
Pm :)
Vi fortsätter i pm så slipper vi ta allt i tråden. :)
Har gjort ett par distansaffärer här på forumet förut. Funkat utmärkt. Kolla i mina tidigare trådar. Bilder kan fixas. Skulle du kunna göra...
Hade velat byta med dig men bor i Uppsala :(
Finns i Uppsala, har metal grey versionen. Mvh
Okej hör av dig om det inte blir något :)
Htc One M8 kanske?:)
Haha inte enligt mig. Tycker mer om naturliga färger än överdrivna.
Håller med dig! Skulle också vilja veta vem det är så man undviker affärer med denne i framtiden
Sålda! Lås tråd tack
Pm:)
Hur mycket för walkmanluren?:)
Får jag inga bättre bud så åker de ut på blocket! :) /Bump 2
2500:- högsta budet på iPad och 3600:- på iphone! Bump //moderator
Noterat!
Jo vet men tänkte kolla här först som vanligt, men antar att det får bli blocket om jag inte får något vettigt bud här. :)
Jo vet att jag missade det :p
Den är inköpt den andra november förra året. Inga tillbehör än de som följde med vilket bara är en laddare. Mvh
Kommer inte att släppa ipad för under 2500 kan tilläggas.
Hej! Tänkte nu sälja iväg mina appleprylar då jag börjat tröttna på dessa och är mer sugen på android igen hehe.. iPhone 5s 16gb vit/silver i...
Har det inte på :)
Missade det haha, sorry TS!
Inte för att vara så men en ny går på 2990:- ifrån de större butikerna..
Kolla Htc One M8 också ;)
Jo det var det! Togs upp i en tråd
Har haft M7 förra året och har en M8 för tillfället och tycker micken på M8 låter bättre och högre än någon annan smartphone jag har testat
Är väl en smaksak, men döytan gör inte mig något speciellt och kameran är ingen större deal för mig :)
Hej den är tyvärr redan såld för 700:-. Tack ändå för visat intresse. Mvh
Redan bjudet!:)
650 inkl frakt högsta budet!