Separate names with a comma.
Ja, för din del är 3 antagligen bättre. Det är bättre för alla som ringer väldigt mycket. Dock får man surfa sinnessjukt mycket på en telefon för...
Förmodligen någonting som övertygade honom om att det är värt att betala mer för samma sak ;) Telefonförsäljare är luriga :D
Gillar inte heller brandning, men skulle knappast avstå från en operatör bara för det. Även om det påverkar mitt val. Skulle knappast ta ett 50%...
Sålänge man kan stänga av skräpet är jag nöjd. Vill ha icke-modifierat ljud när jag lyssnar. Musikerna själva bestämmer ju hur deras mixar ska...
Så, tog samma som er ovanstående. Blev en brun för mig med. Hade bokat vit innan men 3 hade ju bara den. Ska avboka den på måndag, verkar bara...
Det är lugnt, men tror att i ditt fall så är det ett bra val :) I mitt fall är det svårare då jag använder mobilen till laptop och kan få nytta av...
Ring och beställ direkt om du har mindre än 3 månader kvar. One X kommer ju om typ 2 veckor :) Jag måste fundera lite, men just nu lutar det åt...
Ja verkar som Halebop inkluderar One X nu. Gjorde de inte när jag ringde och sa upp mitt abonnemang. Men kan ju ändra mig och ta en och avbeställa...
Min gissning är att om man får craplurar så kan man aktivera crapbeats-effekten och få ännu sämre ljud. Det bästa är antagligen att köra riktiga...
Inse att detta är en högst personlig åsikt. Telia har bäst täckning i landet. 3 brandar, vilket man enkelt kan ta bort, + telefonerna är...
Halebop försökte matcha för mig med, har dem idag. Enligt honom var det "ett erbjudande vi inte har officiellt, får då hade vi gått back". Det...
Håller med Hampa. Speciellt då beats-lurarna inte är speciellt bra. Ser hellre att de inte skickar med dem och satsar pengarna på något annat...
Bra att det inte ingår beats-crap. Köp ett par riktiga hörlurar istället: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102
Kan man inte spela upp MKV med t ex MX player då?
Beställde med 3, men när du beställer får du ju det du beställer och inget annat..;) Står 349 kr/månad på mitt kvitto.
Det har de ändrat, stod 8 veckor när jag beställde. Kan bara gjort det i några dagar då. Gött :)
En med romutveckling också tack :D
Undrar varför de skriver 8 veckor leveranstid men säger vecka 14? Det är ju om två veckor. Hoppas iaf på det senare då..;)
Fan vad nice i så fall. Då är det bara fördelar med att köpa på deras hemsida jämfört med TPH.
Tror du inte 3 slänger in egen rom som de gör på t ex SGS II?
Fick plocka batteriet 3 ggr på bara några timmar med senaste builden :/ kanske hade otur fick ju flasha in ny gapps i efterhand så kanske det som...
Samsungs originalrom är ännu sämre än denna betaversionen.. Lite småtrött är man. De bästa romarna jag haft är sannorlikt batistas GB-rimar,...
Telefonen har dött 2 ggr sen jag la in senaste nightlyn.. Hm. Vill ha min One nu..
Finns det säkert folk som gör ja ;) Vill ha min, som HTC presentatör (kines) sa: HTC Wun, NU! :D
Därför man köper den för 0 kronor med 3s cpabonnemang :D Vete fan om jag hade köpt telefonen kontant, väldigt saftigt pris ja. Åtminstone nu i början.
Gött, ja verkar helt ok hittills :) Kan nämna att jag aldrig någonsin haft wifiproblem med något annat än LPQ, sämsta romen jag testat på länge....
Det räcker för att använda till laptopen iaf sålänge man inte tankar massa skit där.. :)
Enligt... http://www.halebop.se/abonnemang/tjanster/surfa_i_mobilen/ ..så är 6 mbit max, men har alltså kommit upp högre än det. Ska alltså få...
Japp, har kommit upp som max ca 8 mbit med min S2.
One X klarar 21 mbit och med 3 får jag upp till 32 mbit på nätet.. :)
3 mbit är ett skämt. Med 3 kommer jag ju få upp till 20 mbit eller vad det nu var, minns inte exakt. Då ingår fria samtal/sms/10 gb data för...
Tog recover på min gamla CM9 nu och uppgraderade till den senaste nighlyn. Minst sagt besviken på Samsungs LPQ. Värdelös batteritid, ofungerande...
Nu i veckan? One X? Tillåt mig att tvivla på det, den släpps ju inte förrän i början av april.
Japp det är det som är fördelen jämfört med TPH. Där får du börja betala direkt utan att ha fått någon telefon. Kul om den blir försenad 1 månad...
Kör CF-Root guiden bara. Sedan Triangle away, grym app.
De säger inte ens att den släpps då. Det står "leverans i början av April" vilket jag tvivlar på ;)
Står ju på TPH att man fortfarande ska få den "i början av april". Vilket man antagligen kan räkna med att inte få. Abonnemanget börjar ju direkt...
Tack. Dock kan det ändras fort..T ex om S3 presenteras nu den 22e och inkluderas i 3s erbjudande :innocent: Undrar om man kan flasha om en...
Sådär är han tvungen att skriva ;) Risken för att helt bricka telefonen är nog väldigt väldigt väldigt väldigt liten :p Jag både reseta countern...
Fast de har ju inget i närheten lika bra erbjudande. Sedan litar jag inte på deras täckning. Inte tele2s heller för den delen.. Gillar Halebop...