Separate names with a comma.
Tänkte bara tipsa dem av er som kanske inte kommer ihåg, från GN, att man bör låsa upp bootloadern direkt så man slipper förlora data senare....
Även min försändelse var 14:04 i Birmingham, verkar som Borderlinx skickar alla till Sverige i en "batch". Ang. priset då; för 3 st plattor,...
Mina tre nexusar landade även de hos Borderlinx igår (från eBuyer). Men Borderlinx vill att jag uppger varornas värde innan de skickas, fast jag...
Gjorde exakt på samma sätt som moody, har också status stock warning. Hoppas mina tre plattor kommer i juli :D
Finns även här ser det ut som: http://www.clove.co.uk/sony-smart-wireless-headset-pro. Och här som preorder:...
Verkar fin, vad är fördelarna över MW600 igentligen? Och vad tror ni priset blir? MW600 går nämligen få för 199:- nu, tror det är mer värt!
Nu har jag beställt slimcase för Galaxy Nexus! Kommer bli riktigt bra. Sena Cases - Designer Leather Cases : Galaxy Nexus Leather Cases for Google...
Väntar jag med. Men vad jag hört ska slimcase komma inom nån vecka. De har ju t.o.m. en GN som bild för Google-kategorin.
Jag hade också beställt på CDON och hade status varorna packas. När jag ville avbeställa sa de att jag kunde be posten returnera till sändaren!
Samma här, och man hoppas ju på måndag! Fick den för 5058:- inkl. frakt så är sjukt nöjd. Tidigare idag mailade jag och frågade hur det låg till...
Har också en beställning därifrån. Såg att de ändrat från 23e till 21a Nu! Och via mejl sa de att alla som beställt skulle få i första batchen....
Bara jag som funderar att beställa från US via borderlinx? Borde ju bli sjukt mycket bättre pris. Vet att många gjorde just detta med N1:an. Någon?
HTC Desire med XJ MIUI d2ext Write: 13,1 MB/s Read: 25,3 MB/s Med ett Transcend 8GB class 4! Riktigt högt tycker jag (:
Hej, själv köpte jag ett Mustang Flash Silverstone, 8GB Class 10 och upplever samma problem. Mycket låga skrivhastigheter. Men läshastigheterna är...