Separate names with a comma.
Beror lite på vad du har för router, men kolla loggen om du har en sådan vilken ip-adress som kom in sist. Hur har du skyddat ditt trådlösa nät?...
Nu ska jag inte måla fan på väggen, men som ny på forumet så verkar det råda halvkass gemenskap mellan olika användare. Glåpord och pajkastning...
Källa till det? Tillverkare och modell? Isf köper jag bara en billigare Androidlur tills något nytt släpps.
Eftersom HTC Sensation blev en stor flopp så har jag bestämt mig för att vänta på andra modeller. Finns det ingen sida som släpper info om...
Funderar själv på en Neo :) Riktigt snygg telefon med bra kamera. BTW så är tråden postad i fel forum.
Låter mer som att det är spelet som möjligtvis inte riktigt funkar till dual-core. Samma problem inträffade i IT världen när den första Dual-Core...
http://www.youtube.com/watch?v=oqWdRMWqlP8&feature=player_embedded Kolla runt 5:39 så ser du vart det kommer in :)
Köpa en utav den dyraste telefonen för att sedan underklocka den pga värme? Låter dumt i min värld.
http://www.fuskbugg.se/fuskbugg/ är nog den enklaste och smidigaste vägen att ladda upp fullstora bilder.
Sitter och läser lite på XDA och tydligen är det många som fått damm mellan glaset och displayen. Utöver det så är det även några som får fler och...
Skönt att se att det inte bara är jag som lider av ett i-landsproblem :D För många buggar med Sensation gör att det faller bort, och kollar man på...
Försökte leta till mig den artikeln men hittar inget. Är den postat som en recension eller?
Skulle du kunna ta två likadana kort så man kan jämföra kvaliten?
Så en ny medlem här på forumet så blir man lite förvånad över den dåliga stämningen. Pajkastning och sandlådenivå. Är det brist på mods på detta...
Eftermarknadsskal som funkar bättre kommer garanterat då problemet nu är känt, OM inte HTC själva gör något åt saken. Möjligtvis en "andra utgåva"...
Tackar. Söker framförallt recensioner med "side-by-side" bilder från SGS2 och Sensation så man ser tydligt.
Har försökt hitta fler recensioner där kameran jämnförs mellan SGS2 och Sensation. Då kameran är den viktigaste delen för mig så låter det inte...
Trevlig läsning. Har varit på mushåret att beställa en Sensation men nu börjar man på tvivla. Kanske man ska satsa på en SGS2 ist trots att man...
Halebop: abonnemang Vänner plus "Just nu! Endast 59:-/månad de första 6 månaderna! därefter 149:-/månad. HTC Sensation 150:-/mån Abonnemang 6...
Lite snabb räkning så kommer allt som allt hos Halebop kosta 6636:- medan Telia kommer att ta 9504:- :P Fast Telia är lite lulliga när det gäller...
Eftersom jag har haft abonnemang hos Telia sedan urminnes tider så har jag inte den blekaste aning hur bra Halebop fungerar. Vet att dom går på...
HTC Sensation är på G fast då samma storlek på skärmen som en SGS2. Jag gillar inte heller så pass stor skärm då ~3.7 duger mer än väl. Men vill...
Prio ett för mig är en bra kamera, sedan att det går att roota telefonen då jag använder många appar som kräver det :) Lurarna som lockar mest är...
Måste bara säga att Peltor WS Alert A2DP som du länkade är värd varenda krona. Själv fick jag ett par via jobbet och de har funkat kanonbra trots...
Yes yes det är det jag håller på med för fullt. Måste säga att HTC Sense är störtskönt men på senare dagar så fastnade jag för CM7 med. Tråkigt...
Tackar för snabbt svar. För en lekman som mig själv, vad krävs det för att roota en telefon? Asså om bootloadern är låst så är det helt omöjligt...
Håller på att göra en lista över telefoner som är "root-bara" Vet att all info finns om man bara söker, men ist för att googla så frågar jag här...
Mjo Nexus S är någon jag har sneglat på men jag gillar inte designen. Även Galaxy S är något som lockar men den verkar ha lätt för att få en...
Efter en total brickning utav min Legend så måste jag nu skaffa en ny. Saken är bara den att jag har noll koll på Android :) Gillade HTC sense...
Äsh, då köper jag bara en ny mobil ist. Går det inte att få tag på en microprocessor själv?
När det gäller E-post så kan du ställa in i appen när/hur lång mellanrum det ska va mellan varje koll. Annars har du Android Assistant som funkar...
Kommer absolut ingenstans :) Godtrogen som man är så lekte jag lite med ROM Manager trots att man har läst lite varningar. Efter en misslyckad...
Om man har "råkat" leka lite för mkt så att telefonen är helt död, är den då brickad? :) Vol upp/ned + power funkar inte. LED lampan lyser inte...
Härligt. Återkom gärna med svar om det funkar bättre med 7.08.35.21. Som det är nu så verkar min GPS ha ett eget liv. Funkar väl 3 utav 10 ggr och...
Sitter själv och funderar på detta. Flashade in 7.13.35.05 för ett tag sedan då jag använder My Tracks flitigt. Innan jag flashade så funkade...
Sweet, tackar. Förstår inte hur den bara kunde försvinna :P
Hej igen gott folk. Nu är jag åter med ett problem som jag inte förstår mig på. Imorse när jag vaknade så märkte jag att snabbfliken (den i mitten...
Njae det går väl inte att vara så mkt tydligare? Allt går ju att flasha in, alltså inte bara "radio" Hur som helt så är det bara att lägga ner...
Men nu är det inte radio som jag ska flasha, utan något helt annat. Måste man ha S-Off oavsett vad man ska flasha?
Hmm jag får samma problem då jag försöker flasha in något. FAILED <remote: signature verify fail> Och då kör jag självklart med root :/ Finns det...