Separate names with a comma.
Jag har lagt in en beställning och återkommer med omdömme. Har läst runt och 4x verkar allmänt känd internationellt som en av de mest prisvärda...
Fast vem vill ha 4,6 tum 2015? Allt under 5 tum är ju hopplöst litet. Knappast bra för ögonen att glo på så liten text. Jag skulle rekommendera...
Har du köpt den än?
Telefonen på elgiganten är väl inte operatörslåst till Telenor. Står att den inte är låst i det fysiska reklambladet men hittar ingen info om det...
Ab det jag läst verkar den prisvärd.
Hur är batteritiden?
Funderar på att köpa denna. Verkar bra och stabil men tvekar då Android 4.3 börjar bli gammalt och rädd att inte kunna ladda hem appar. Dock inte...
kollar vanligtvis på bilderna laptopen 14". Bättre att satsa på M4 då?
Jag har funderat och vill minst ha 5 tum så får avböja.
Jag är intresserad. Dock orolig för repan på linsen då jag fotar mycket. Påverkar den kvaliteten på bilderna?
Hur är kameran?
Ja, den verkar schysst. Väljer mellan T3 eller M4. Det som oroar är kamerakvaliteten. I övrigt surfar jag bara sms:ar, pratar och lyssnar på musik.
Ja, gietvis är det så och någonstans kan man undra om VD och ägare beaktar framtiden över huvud taget. Det här att köra på samma koncept år ut oc...
Förstår inte hur de kan hålla fast vid en design som redan vid s4 blev totalt sågad. Är det här början på Samsungs storhetstid son...
Det hoppas jag verkligen inte. I så fall lyckas Samsung med konststycket att göra tre efterföljare i rad som inte når S2:an designmässigt. I...