Separate names with a comma.
Säljes/bytes Mest intresserad av Galaxy Note Pengar från min sida. Bild > [IMG]
Hahaha! Vi i Norrland (Östersund) har även haft det riktigt varmt, 15grader ungefär.
OT: Bara en fråga, tycker ni det inte är riktigt fult att gå runt i sådana hörlurar? Skulle känna mig som en mupp, kanske bara jag. Tycker mina...
Galaxy nexus + cash?
Tycker också den är mycket mer smooth än alla andra webbläsare jag kört. Razr var värst att surfa på, långsam jävel också.
Japp, jag struntade i det. Tack! :)
Va ska du ha imellan mot htcn?
Fb appen synkar väl till kontakter? Inställningar>synkronisering. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
På cdons s3 bild ser de ut som något zte har gjort. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
De såg inte normalt ut. Reklamera den! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Med francos kernel kör jag Min på 729 och har aldrig varit utan signal, visst har det droppat men har aldrig varit utan, kollade även där i...
Är ni nöjdare med denna än AOKP m5? Ni som testat båda.
tror jag inte, då 4400 är ett bra pris.
Tack för din åsikt! Någon mer som vill yttra sig??
Säg till om du ändrar dig ang byte, Har en Galaxy Nexus + 500kr.
Hej. Tänkte kolla lite vad ni tycker, har en gnexus som en vill byta mot sin xperia s, lite lockande är det då jag gillar att testa nya saker. Är...
S3 enligt mig var de fulaste jag sett. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
2500-2800? Chansning. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Du får ju tag på en beg iphone 4 för 2500. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Fyfan vad ful den va. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hm. hängde inte ute i butiken, får fråga där imorgon. Har du erfarenhet av den?
Ska ner å kolla på sån idag. Blir de fläckigt? Edit: stog att de va till iphone på teknikmagasinet. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ska nog testa friendcaster jag också, fb appen drog 15% för mig på ca 2 timmar också, och då låg det bara i bakgrunden.
Kolla tempen på ditt batteri.
Du har förmodligen rätt, tog en chansning.
Kör gnex toolkit för att roota, Knives and forks för att få adb, fastboot, etc.
Det är väl bara sätta in inställningen installera från andra än market blablabla och bara lägga över filerna på telefonen som jag fattar det?...
Bra val! :)
Jag menade att den hade bästa kameran av dom jag testat, dock har jag inte fotat så mycket, men det lilla jag har gjort så är min uppfattning att...
Jag har haft sgs2, razr, x10, 3gs. Tycker nexus är bästa luren. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Tänker ni på megapixlar då eller? Bästa kameran jag har haft på telefon. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ja, fick till det som tur va. var inte svårt bara man gjort det en gång. nu sitter man antagligen fast med att byta roms 24/7 :p
Kollar vilka som är nöjd med sin Gnexus. Själv är jag väldigt nöjd.
Så här ser de ut hos mig just nu. [IMG]
Om det skulle bara sluta fungera så lämnar du in den, annars är det ju bara att köra på nu.
Vad skrev jag? Hdd finns att få tag på på blocket / sweclockers för 200kr ca. Sen kan du ju tänka vad jag menar annars.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/1747397/2012-05-01 Slog ihop en liten fort, vips, har du en dator som klarar BF3 bra. Dock är de utan, hdd,...
Tar tillbaka mitt bud.
Tackar, då blir det inte det.
Värt att köpa Zagg skärmskydd till sin nexus? Blir det fortfarande fingeravtryck osv, som är så störigt?