Separate names with a comma.
Supertack!!!
Nej varesig motta eller skicka. När jag får ett mms är det bara en weblänk där jag kan hämta det. Det suger ju hårt om det inte funkar med mms...
Jag inser nu att jag inte testat mms, bara sms och internet. Det fungerar ju faktiskt inte. Har andra tele2 och får allt att fungera? Tips?
Det här funkar för mig: Name: tele2 APN: internet.tele2.se Server: 130.244.196.90 Port: 8080 MMSC: mmsc.tele2.se MMS Proxy: 130.244.202.30...
Några frågor 220V-laddare inköpt idag. "X-Power USB/MP3 Charger" på Teknikmagasinet för 150kr. 1A, smidigt och fungerar bra. Rekommenderas även...
Tack ICDeadPpl, behövde det där. Nu verkar allt vara i sin ordning.
Nej, i vilket läge/var i telefonen ska jag stå för att göra detta? jag är nybörjare och behöver lite mer direktioner än snittanvändaren här inne...
Tack MannyB, jag hade gett upp för jag såg Paul bara trycka ett par sekunder, men efter att jag vägrat släppa (satt säkert 30 sekunder) så...
Telefonen återställd och ändå kan jag inte få telefonen att stanna vid androidgubben med volym upp intryckt vid power up. Tacksam för alla råd ni...
pikkilini, förlåt. Jag ser att jag inte ens tackat dig för din hjälp och råd. TACK! Jag har laddat hem 30 appar från market inatt för att lära...
Innebär det att jag kan ha gjort någon inställning eller? Skulle det kunna lösas med en reset till fabriksinställningar? Hur gör jag detta samt -...
Cmd Hjälp! "leta upp fastbootmappen"... Jag skrev "cd desktop" och "cd fastboot" - för att komma till rätt mapp. Därefter skrev jag...
Root Första gången jag har en android eller touchtelefon och känner att även jag har alldeles för lite självförtroende för att roota telefonen....
Hjälp. Sitter nu med min nya San Fran men istället för att få upp frågan om att låsa upp telefonen så frågar den om min pinkod... Jag provade med...