Separate names with a comma.
Det hade varit skoj med en cracked Bootloader, kan man inte gå in och pilla då, typ ändra ikoner och sånt?
Du kanske gick i sömnen... Ps. 2.0.A.0.504 är 2.1
Har Tre släppt 2.1 redan?
He he he, Du har inte dum fråga, det är bara så att din mobiloperatör inte har rullat ut den senaste uppdateringen ännu för din mobil. Du får...
@ehnvis, kör du Nordic flash eller är uppdateringen legit? Annars är fixet omständigt och det kommer att bli problem för många.
Gött mos (eller vad det heter)! Tack till Vildtrapper och Dentist som visade vägen.
Nix, ingen spontan reboot med Ubuntu bara med uschliga Windows. Men du kan väll berätta lite vad du håller på med och testar?
Ingen spontan reboot med GNU/Linux Ubuntu 10.10, utan bara när jag kör Windows 7 med en annan partition. Varför är det på detta viset för?
Vi tryckte bara på knappen "Hämta inställningar" sen laddade den ner och allt var klart.
Du skall lägga dem direkt i mappen som heter notifications eller ringtones på SD-kortet och inte i mediamappen och sen starta om mobilen så den...
Jo, det fanns på morsans Telia Mini Pro. Lovar! :p
Har du tryckt på "hämta inställningar för MMS och internet-knappen" först? :)
Jag har gått och lurat på apps som bara Froyo 2.2 klarar av. Hi hi hi! Skämt och sido, Vplayer Alpha och Google Earth funkar ju inte på Mini Pro...
Så är det nog, kanske Telia-butiken säljer obrandade telefoner till äldre damer (min morsa), dessutom så var det med abonnemang på 18 månader?...
Det var ju mycket konstigt, hon bara laddade ner den senaste SEUS idag (fast hon ringde först och frågade hur man skulle göra) och sen tryckte på...
Min morsa har en branded Telia och hon fick uppdatering via SEUS redan.
Min morsa har en Telia branded Mini Pro och hon har fått 2.1 via SEUS redan, men jag var dum att köpa av Tre, får nog vänta ett tag till. :p
Japp, vänta nån vecka bara.:)
Jag håller med ;)
En vecka till :p
Jag är glad och rolig drake. Avatar = När guden Vishnu (Hinduismen) stiger ner till mänskligheten för att visa sig och då brukar ta en annan form...
Om man samtidigt följer Tre's twitter i Sverige. Så står det att de brukar ta 1-2 veckor att färdigställa uppdatering efter en generic version....
Första bilderna på Xperia Mini Pro med Android 2.1 : http://xminipro.blogspot.com/2010/10/forsta-bilderna-pa-xperia-mini-pro-med.html ;)
Hej Virre, timescape använder avatarer hos Twitter och Facebook, typ 72pix var, därför blir det suddigt.
Varför har du halsduk på dig inomhus? :p
Ta ut SD-kortet?
Vad synd, Halebop har ju inte support per telefon. Men du klarar det nog. Du får ringa teknisk support hos media markt då istället och fråga var...
Tänkte först på Wi-FI-policy under avancerade inställningar, men funkade inte nu när jag testade, så WIFi-Buddy är nog bäst och finns gratis på...
Helt klart ett garantiärende om det är en mobiloperatörs mobil och klaga direkt till teknisk-kundtjänst, annars vänta snällt på reparation tyvärr,...
Kan man ställa in datasynkroniseringens tidsintervall på nått sätt, eg. den som har hand om Google-kontot (Gmail, kalender och adressbok)?
Nix, 1.6 gillar ej delade kalendrar du får vänta några veckor. Eller ställ in den delade kalendern i Google Apps dashboard, going to Service...
Lite datumfix och annat i .174, men tyvärr har inte Tre orkat med att rulla ut denna uppdatering ännnu.
Nice joke Sherriluv!
Dropbox är med 2GB gratis och 250 MB extra för varje kompis du bjuder in till Dropbox.
Nej, du måste roota och mäcka lite med filsystemet. :p
Mackapärer gillar olika (hi hi hi).
Har du brickat den? :money:
Mycket intressant blogg, specielt det som hände med polisen. :cool:
Jag tog bort allt skräp som Tre(3) hade skickat med och min mobil är OK än idag. Men givetvis skall man vara försiktig med att ta bort sånt som...
Ladda ner UniversalAndroot och tryck på Root-knappen. Mobilen blir nog inte mycket snabbare med alla demos och skräp borttaget, men det är...