Separate names with a comma.
beställt från zagg också nu! med snabbaste frakten blev det precis under 190kr med dagens dollarkurs. för att få rabatten kan ni gå med i...
men du skrev siliconskydd... det där är bara skärmplastgrejen.. ? förresten, hur får jag med rabatten? :P
nä! och nej, har inte heller sett nån form av siliconskydd från zaggs..
haha:) tack! men är copter skydd samma som invisible SHIELD? ovan stod det att googleye hade beställt från zaggs, tänkte beställa invisible...
nån? =P
skulle du kunna länka till just siiconskyddet? lyckas inte hitta på zaggs hemsida.
NICE!! väääldigt uppskattad! tackar :)
skal-man har jag handlat ofta hos! dem går helt klart att lita på :)
det ÄR en färg. kan folk sluta inbilla sig saker bara för att några fotoshoppade bilder har varit o cirklat runt... tror ni inte att htc...
Jag kan stänga av vibrationerna för knapparna men kan man göra det för tangentbordet också? hur gjorde du det? var det i inställningar där du...
funkar det för dig? alltså att stänga av vibrationen för home,meny,back och sök knappen? berätta gärna hur :)
jo, det var det, har löst det för ett tag sen, eftersom jag hade grejerna på simkortet så tog den liksom bara "namnet" med efternamnet...
var ska man rapportera egentligen? har någon en länk? =P
:D det finns en del buggar! orkar inte med vibrationerna längre!! aaaa :P haha. men det är verkligen en supermobil ändå ;P ska dock försöka...
jag kan inte heller byta ringsignal längre :P valde en mp3 låt och nu går det inte att ändra ^^
Jag kan inte stänga av vibrationer för "knapparna"
tack och varsågod! ja alltså, när man öppnar den så gäller det att tänka att man inte ska öppna den helt, håll mobilen så att när tummarna har...
alltså, visserligen har ni som råkat med detta varit klantiga! man måste ju kunna kontrollera sin styrka! ni är helt enkelt för starka! låt en...
nice! dock är den enda gång jag öppnar batteri luckan är när det kommer nå batteri med mer energi, gärna 1500maH :P annars så sitter den...
är i grov behov av bra skydd just nu... den bara ligger "naken" ;p
kört båda.
Jag har just märkt när jag sitter och redigerar namnen på mina kontakter i "kontakter" så kan jag inte skriva å ä ö trots att jag har en DHD...
Jag tycker att om man kollar noga på kameran så är själva LINSEN lite längre in än just det glas som skyddar den, dvs utbuktningen då, det...
och dyr! jag lägger hellre på 300kr till o köper ett 32gb minneskort ;P
jag skulle nog säga plastfolie faktiskt :P
ja, du ska nog kunna bara hålla in en av rutorna och dra den till mitten platsen, om det är det du menar. :)
det är mycket möjligt! minns inte riktigt :P satt o gjorde allt möjligt i 12 timmar.. haha. problemet är löst nu iaf :)
synd att jag inte vet vilket program det var ;P avinstallerade massa program.. hehe. men grejen är att laggandet slutade inte trots...
nu har jag dock fixat det problemet! jag gick in på "hantera program" och avinstallerade en del onödiga tjänster o program, sedan så tog jag...
jo, innan det så låg min mobil på 80% av batteriet på skärmförbrukning och android system under 10% om inte under 5%, men nu har detta vänt,...
jag vet inte om det är bara jag men jag undrar om telefonen ibland laggar för er del? jag kanske hade väldigt många inställningar på gång,...
har redan tänkt på det och lämnat hål där det redan fanns. :) ska sy ihop en lite ficka till den idag tills vidare. av något mjukt o lent o...
akta er! det är svårt o sluta peta när man väl har börjat! :P
tackar! :) sen kan man alltid byta när man tycker att det börjar bli lite slitet :P otroligt smidigt alltså! Det påverkar inte touchkänslan nå...
kör med 2 varv plastfolie nu tills jag får tag på nå skydd.. :P funkar hur bra som helst ju! haha.
en hand går bara bra! men ska man ta en bild så är det väl stabilare med 2 händer :P annars är alltid fint med en hand, älskar fan...
behöver skärmskydd och silikon skydd. tips? =D gärna inhemskt.
antog att det var nåt sånt.. :/ finns det nån väg runt det? visserligen har desire hdn bra med utrymme men det fylls ju till slut :P
det är min första android mobil lr smartphone överhuvudtaget.. men jag klagar absolut inte, dock när man går in på batteriet så syns det att en...