Separate names with a comma.
Har problem med att mitt internet dör av och till utan anledning. Även om jag sitter på WiFi. Hoppas det kommer en ny modem-version som fixar det.
Nu vet jag ju inte om han har permbrickat eller bara brickat den, men för mig kvittar det. Permbrick = Permanent brick = Du kan inte göra ett...
Ja, fast en permbrickad telefon blir inte hjälp av en JIG. Lär ju byta ut hela kretskortet, vilket inte är det lättaste att få tag på.
Mjo, du förstörde lite för mig. Jag kommer inte gå högre, så om du prompt ska ha den så är det bara att bjuda över.
Jodå, kommer fram till login. Admin/Admin, administrator/admin/1234 etc alla standard lösen som finns i manualerna fungerar inte. Börjar...
Läs inlägget ovan. Ja, jag har ett jobb att sköta.
Nej, det har varit tyst i tråden för att jag varit på jobbet under dagen. Ja, du har helt rätt. Vill snika på min granne även fast jag betalar...
1500:-
Jag har bytt ut modemet i butik, finns inte registrerat vad jag vet. Tror du BBB kan se standardnyckeln som finns på deras router om de får...
Ja, klart jag har. Den resettar tills standard nyckeln då, men jag har inte ens standardnyckeln.
Har sökt och hittade https://swedroid.se/forum/48151-wi-fi-password-cracker.html Nu har jag ingen aning om vad killen där sökte efter, men jag...
Känns overkill att gå högre då det är billigare att köpa delarna jag behöver löst då . ;P
Jag vill bara ha telefonen för att plocka displayen och lite andra smådelar till min, så mig kvitter det om den är permbrickad. :cool:
Nja, går ju att köpa på ebay för 650:-.
Hur pass fuktskadad är den? Tagit ett bad i havet?
1200:- Gäller ju att veta vad man pysslar med om man ska dra in JIG och flasha om allt. JIG hjälper inte om man permbrickat den.
https://swedroid.se/forum/50866-lador-tillbehor-sgs-desire-dhd-sgs2.html Var en kille som sökte efter det i min tråd. Edit: Han var visst här redan.
Jag har haft det i närmare 7 månader.
Femhundring bjudet, behöver reservdelar till min.
Vad är idén att köra keyguard?
Vemringde kör jag med. Fungerar perfekt!
Jag kör P7500XXKFF original (XWKG1). Antar att jag måste roota och köra en titaniumbackup, eller hur skall jag gå till väga?
[ROM][KH3]Batista70 3.7 Based 2.3.4 19-08-2011 +++TEST ARABIC+++ - xda-developers Tråden i första inlägget är den gamla tråden
En halvliter destilerat vatten och en hink med avloppsrester?
Nej, det är alltså kartongerna med tillhörande manualer. Inga skal eller så.
Ska dit om 1 eller 2 veckor. :)
Har lådor med tillhörande manualer till följande telefoner HTC Desire HTC Desire HD Samsung Galaxy S Samsung Galaxy SII Om du har en telefon som...
Jag har ett par på ingång också, men får inte dessa förrän Tors-Fre nästa vecka, så försöker få tag i en tidigare. :)
5-stjärnig såkallad Pentalobe som man kan öppna iphones med sökes.
Två sexpack lättöl och en limpa John Silver utan filter?
Samsung Jet och 200:-?
Nokia 3310 och 50 spänn?
Originaldocka eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices $36 inkl frakt. Runt 250 spänn.
Som topic. Kostade 2500:- för ett år sedan. Metallplattan som man sätter fast skruven i för att hålla kortet på plats är lite tilltyglad....
Visst, det säger jag inte mot. Vill dock inte stå vid sidan och se någon stackare betala 3 gånger mer än vad han behöver.
Du måste ju skämta. I var och varannan tråd så ger du endast skambud, vilket har pågått ett tag. Kommer rapportera dig till en mod om du...
Då tror du fel. Jag kommer höra av mig senare under dagen, men som foppax skriver ovan så är 1500:- i överkant, såvida du inte kan säkerställa...
Min skärm tänds och släcks helt random. Kör med 3.5, får uppdatera och se om det löser sig. :)
Om Zippoveke hos Teknikmagasinet. Om Zippostift hos Teknikmagasinet. Har ett gäng sådana över. 15 :- stycket alternativt 10 st för 120:-...
Dovado Tiny 3G Router - Inet.se Du kan köra vanligt internet på den, sen slår den över till 3G/4G internet om ditt vanliga dör, alternativt...