Separate names with a comma.
Ber om ursäkt om jag har varit otydlig.Det är denna app som jag menar :)
Ok.Ja,vet ej om jag har det igång.Lite av överkurs för mej i detta fall. :teeth:
Det är Samsung Messages (Tog för givet att det är Samsungs sms app)
Ja,det förstår jag.Men det jag blir fundersam över att mina"svarsrutor" är gröna för att helt plötsligt gå över att bli blå.I samma konversation...
Använder Samsung smsapp.Varför blir det olika färger på chattrutorna?Är det något man kan ändra på?
Tusen tack!!:D
Har en S25+ Min fråga är: Hur stänger man av Galleri Stories?? Blir vansinnig på den där skiten som pluppar upp med jämna mellanrum.Har försökt...
Någon som vet om det finns fodral att köpa till S25+ med lock och fönster där man stänger locket så visas tid och datum i fönstret efter en stund?...
Nu har programuppdateringen landat för April
Tack för hjälpen.Testade detta,dock med dåligt resultat.Blir nog inköp av ny platta.
Hur gör man för att installera sidan som en app?
Grabben har denna platta.Han använder den i sitt arbete.Nu har den plötsligt börjat krångla när han ska in på följande sida: SCA Transport Det...
Nej.Kikade på den,men finns inga möjligheter att ändra. Hittade på en av Samsungs sidor att dom har begränsat till 3 ikoner på S25serien....
Har skaffat en S25+. En fråga:Hur får man till att symbolerna längst upp på skärmen syns?Bl.a larm,bluetooth. När jag dra uppifrån och ner på...
Ok,tack så mkt för svar.:)
Har köpt en ny dator,installerade Smart Switch.Upptäckte då till min förvåning att det gick att säkerhetskopira Hemlig mapp/secure folder igen.Har...
Tusen tack,det funkade. :)
Efter jag hade installerat senaste uppdateringen så har blåtanden börjat krångla. Helt plötsligt under samtal så börjar det *blippa* likadant som...
Tack så mkt:)
Hur får man till detta?
Finns det någon möjlighet att reseta pinkoden så man kommer in på en Samsung Galaxy utan att sas formattera den från innehållet? Sambon till en...
Ja,ställ in den på aldrig,då får du dolt nummer.Men - Då kan ingen se att det är du som ringer,inte dina kontakter i adressboken heller.Blir som...
Tack så mkt.:)
Har Galaxy S23 Ultra. Liten fråga:Kör med Samsungs smsapp.Varför ändras bakgrundsfärgen i chattrutorna ibland?Kan t.ex vara grön i typ 2veckor för...
Ny Good Lock uppe nu.
Ny uppdatering på Lockstar nu.
Tack!! Nu fick jag igång det :)
Testade,men fick inte till det.Men säkert skoj :teeth:
Rymdspel??:)
På väg ner här också :)
Kom en uppdatering nu.382,73MB.
Ok,tack så mkt för svar.Blev lite fundersam bara eftersom det har gått att säkerhetskopiera tidigare. Edit: Kontollerade min gamla Samsung Galaxy...
En fråga: Har en S23 Ultra.Har en massa dokument osv som jag har lagt i hemlig mapp.Hade tänkt göra en säkerhetskopia på den,men när jag gick in...
Kan rekommendera att gå in på www.soundprecision.com Jag har en variant av Ultima MP8,otroligt ljud,dessutom till ett moderat pris.
Har Samsung Galaxy S23 Ultra. Använder appen Meddelanden för sms. Har det problemet att när jag skickar meddelanden till vissa,då får jag inget...
Kör via Chrome,är nog Aftonbladets fel,funkar på t.ex Expressen. :)
Därför jag vill ha som när jag tittar på datorn,dvs med fältet till höger med Aftonbladet direkt osv och jag kommer dessutom åt bokmärkerna....
Tusen tack för svar.:)