Separate names with a comma.
[IMG] Titta på bilden så kommer ni förstå vad jag menar för reklam...
Reklam :( Tack! jag brukar får massa reklam i telefonen och jag vet inte var de kommer det allt ifrån SPEL,APP,mm.[IMG]
Hej! undrar bara hur kan man bifoga bilder här i forumet, har ett stort problem med noten som jag vill visa och hjälp med.. //ST!NG
prova Auto Call recorder https://play.google.com/store/search?q=Auto+Call+recorder&c=apps Hoppas det fixar sig hos Tnor.. de e sämst på att...
men var kan jag lada ner ICS ifrån?
tack för svaret! men vad är "lpy, ql2 samt nu ql3"????
hej! Men vi som har den tyska V av ICS, behöver vi uppdatera till den nordiska variationen???
Tack!:)
Hej! Jag undrar om man kan koppla NOTE med datan via nätverket? "jag vill skicka filer mellan de UTAN att använda kadel" jag har. 1-G note...
Ureäska vad är XLQ2,LQ2 och LPY?:)
nej! jag kan ser bara 4x4 e max storlek:(
Men HD Widgets är mindre än själva skärmen:( jag tycker det e inte fint när det e tomt i sidan. annars jag hade den på HTC:en
Hej! Jag har lite frågor ang Note och HTC oneX. * Vi som har samsung har vi samsung dive om vi tappar bort telefonen så kan man hitta den, och...
Hej!jag är nu registrerad medlemi forumet. och jag läste era regler, jag tycker det jätte bra att ni har hårda reg:) annrs blir det sandlådan...
den hittar inte swedroid:( "Tapatalk Pro" heter appen?
Hej! Har bara lite fråga ang Tapatalk 2 jag kan inte hitta swedroid,se där i appen:(. ni som har Tapatalk 2 skulle ni kunna hjälpa mig med att...
När det e bäst att lada telefonen? när det e 1% kvar? eller ska den dö helt?