Separate names with a comma.
Jag har samma problem, den låser ofta upp sig i fickan. Efter några konstiga sms och samtal aktiverade jag det grafiska låset.
Jag har hört att det ska vara fel text på förpackningen och egentligen vara en mini-usb.
Hade varit trevligt. Inget tips?
Ja, så länge du får med ett opersonligt kvitto. Som sagt gäller konsumentgaranti bara den ursprungliga köparen. Behöver du garanti ska du...
Jag har samma fenomen.
Helt korrekt, hemförsäkringen täcker värdet av mobilen. Det finns dock ett litet problem. Har du köpt mobilen med 3 pott-abonnemang är mobilens...
Min är hämtad och startad. Men är det inget svenskt tangentbord på den?
HELSINGBORG Ankommit Din sändning har kommit till DHL terminal och lastas om för vidare transport. 2010-04-14 00:47:00.0 :D
Det är väl i första hand du som varit klantig och inte ens kan bestämma dig vilken mobil du ska köpa. Givetvis måste du skicka tillbaks den du...
Antagligen för att 3 är de enda som gått ut och sagt att de säljer en grå version, och att alla andra också ska sälja denna. Medans andra...
+1.
Till er som redan fått kolli-id. Gör en sökning på det och kolla om paketet ens är hämtat hos leverantören. Det går att skapa kolli-id i förväg,...
Sorry, men posten har ingen sådan tjänst. Påstår de att det är så ljuger de så in i helvete.
Speciellt inte när det är en medlem som bara har skrivit 2 inlägg, som är identiska :P
Du kan få mitt 4 gb som följer med min telefon från 3. :) Överlämnas över en kopp kaffe* och lite catching-up sen sist. *) Kaffe kan bytas ut...
Nope, det står tydligt på annan plats att man inte ska ta ut batteriet när telefonen är påslagen. Doh.
Jag gissar att posten kommer at fördröja paketen till fredagen ändå :P
Köper man dyr mobil subventionerad eller "delbetalad" via abonnemanget har du en mobil med värde 0:-. Men det är lugnt, din hemförsäkring täcker...
De kan ju vara parallellimport från UK?
Körde ett 18 månaders på telefon och fick 1 månad. Så med logiken jag läst om rabatt tidigare blir det ju 700 spänn, för 18 månader. Kunde kanske...
Fick direkt kalla handen till någon rabatt öht i 3 butiken.
Tack Swedroid för minneskortet man vann :)
:D:D
Supersonic är inte byggd för europeiskt 3g-nät, så det känns inte som så mycket alternativ :)
Ja, den funktionen som säger namnet på den som ringer är guld alltså. När jag testade första gången skrattade jag åt dumheten, men snacka om att...
Alla micro-usb ska köra standardspänning, så det ska fungera att mixa och blanda hur som.
Rymdapa: De menar antagligen andra butiker än deras egna.
Gäller bara om den är köpt via telefon eller webb. Dessutom, om man köper den med abonnemang, är det en tjänst. Du borde då kunna välja att...
Är ni säkra på att man kan skicka tillbaks telefonen om man samtidigt köper abonnemang?
Muuuha :)
Kommer att kunna byta skal på den? Nu tänker jag inte på nokias click-on skal, utan med lite mer skruvande möjligen :)
Via deras fan-page på facebook: 3 Sverige De HTC Desire vi säljer är inte operatörslåsta till3. Erik H/3 Yesterday at 7:29pm
PC City är ju en del av Elgiganten.
Enligt det besked jag fick från 3 är telefonerna inte brandade. Vad jag förstod gäller det samtliga Android-telefoner.
Betalning till Nordea personkonto. Tjo säkert :)
Telia har bara sagt att de börjar sälja den då, inte att de levererar den då. Ska bli spännande att se vilket som stämmer. Fast vem vill köpa en...
Jag har idag Tre och funderar på om jag ska fortsätta med det, eller byta till Telenor. Abonnemangen kostar ungefär detsamma, har tittat lite...
En mobilkamera har man alltid med sig. Sen kan din gamla digitalkamera eller systemkamera vara hur bra som helst, det hjälper inte om den står hemma.
Mini-usb är på väg ut och de flesta mobiloperatörer har enats om att använda micro-usb för laddning/dataanslutning.