Separate names with a comma.
Bussmuppar.... De pratar högt om hur tidigt det är och hur deras morgon var, ingående, och att det ändå är en del folk på bussen fast det är så...
Fan vad jag känner mig gammal.
Är det bara jag eller känns Sandlådan modell Ölkorv typ ganska slö?
Är en del på lite forum. Men jag har aldrig blivit riktigt bekväm med Tapatalk.
Japp! Haft lite mycket att göra ikväll men såg nu att han pmat adress. Som tack skulle de sätta 400 till cancerfonden.
Swedroid. Ett vänligt forum. Fick för mig att skänka en gammal lur till en som skrev sitt första inlägg.
Tack så mycket!
Behöver Apple support! Hur får jag bort appar från molnet. Jag har raderat appar på iPads och sedan satt på lösenord för att ladda ner appar....
Exakt! Eller när de ska ta av eller på den och svingar den som någon slägga i friidrotts VM.
Jävla väskmuppar på bussen.
Det är för lite hink och spade i sandlådan. Det grävs och leks för lite.
Jag hade det för mig..... Att jag hade en sådan här i någon av lådorna. Det är alltså en Sony Xperia Tipo, modellen heter St21i. Den kör Android...
Och tyvärr är det ju så att säkerheten är så pass eftersatt i den gamla Android versionen att även om du kunde få in en apk i telefonen så kan de...
Själv hade jag inte valt någon av dem. L1 är verkligen underdimensionerad i specsen för att göra det hon vill. Huawei Y 6 har Snapdragon 425...
Hej! Välkommen till Swedroid! Google har "stängt dörren" för Play till äldre versioner av Android, däribland 2.1. Så tyvärr finns det inga...
HaHaHa!
Ok. Tack för det. Har också funderat på form. Jag skulle gärna sese a den blir så liten som möjligt utan att för den skull vara jobbig att...
Det går ju åt rätt håll iaf. Denna vecka hade jag långbrallor på mig för första gången på , , skitlänge , , ,
Ok. Har kollat en del i någon vecka nu. Men det är svårt att få ihop något vettigt till rimliga pengar. Sen dyker det upp märkesburkar med...
Jobbade på en skola som hade någon form av testvariant av Win95 innan det släpptes. Det var rätt skoj. Det jag kan minnas mest var när 10 st hade...
Håller precis på att kolla av för att inhandla delar. Ska bygga en burk tillsammans med grabben. Dock har jag lite budget att hålla mig till. Men...
Glöm inte att ta ur eventuellt minneskort. Det raderas inte.
Med det barret du har på bilden så hamnar släktskapet till brylkrämen på ungefär samma avstånd som bryllingar och pysslingar.
Ni får väl börja yngla av er! Du har väl en kö av entusiatiska uppvaktare här. Det är väl bara att rada upp dem syna och sålla och sedan välja.
Näe men dåså tittar man in här igen då. Något nytt? Javars en skön omröstning som visar hur pass få som fått den förbannade Assistenten. Jag får...
Vill du kan du ju göra ett Google-konto med vilken mejladress som helst. Då slipper man hålla på med Gmail.
Ett släktskap som knappt går att räkna på. Än mindre bli begeistrad över att ha fått en ny. (inget ont menat till dig @Rebecka det är alltid kul...
Exakt! Särskilt på jobbet. Fast det är klart det finns rätt mycket folk ute i samhället som man kan störa sig på. Och då kan jag bli trött och...
Fan e det med människor som inte svarar på annonser. Har skickat svar på annonser på Facebook , har också skickat mess via Messenger till samma...
Är den helt ny? Var köper man lättast ett plånboksfodral?
Computer says No...
Jag har tre NES. Två Wii varav ett hackat med Homebrew, har galet mycket spel på en separat HDD. Har även två Wii U. Har inte satt mig in i att...
Prisskillnaden är inte så stor som man tycker att den borde vara. Själv kör jag allting fysiskt. Detta gäller särskilt Nintendo prylar. Jag tänker...
@RKXYZ @Leo83 Det där med att inte kunna välja signal verkar vara ett Huawei drag. Jag har fan slitit mitt hår i att försöka hitta den...
U sissy boy!
Det här med "likande bilder" tycker jag de missar en del på. Tycker lite synd om @jnsson , Tycker Google träffar sådär när det gäller likhet....
[ATTACH]
Det är kul med bildsökning,,, [ATTACH]
@Honda , kan du fortfarande fixa Win licenser?
Verkligen. Jag var på väg att lägga fram långbrallorna igår för någon hade sagt att det skulle bli regn och blåst. Men en snabb titt på SMHI sade...