Separate names with a comma.
går ej reparera i Sverige, inte samma hårdvara.
det är ingen idé att ställa sådana frågor till Samsung supporten i Sverige, och för att tydliggöra, de kommer inte sluta med Exynos utan det man...
går att köra skärmen i 96Hz via ADB kommando. Force change screen refresh rate to 96hz
vill man ha det mest kompletta paketet så har Samsungs telefoner varit det självklara valet, iaf för mig, då de inte snålat in på något jämfört...
är iofs S20 4G som du länkar till, kanske ingen jätte skillnad men 8GB mot 12GB + 5G för Snapdragon 865. S20 5G ligger annars på 11k.
testade bara lite snabbt igår natt med selfie kameran och tycker skillnaden är stor, med Gcam ser man mer naturlig ut, ska försöka testa bak...
Tja Jag kan rekommendera att testa Gcam som fungerar bra, ladda ner senaste beta apk och installera som vanligt, när ni gjort det så importera in...
fick nu till att komma åt galleriet inifrån appen med Galaxy Z Flip, behövde ha Foto appen installerad. :)
man får hoppas att Galaxy S21 antingen får Snapdragon eller en vettig Exynos variant nu när de skippar custom CPU, känner tom att min Galaxy Z...
ok, jo har tillåtit allt, testade installera om men samma sak, trycker på ikonen och kan se senaste bilden men går inte in i galleriet. :)
jo de sant, såg iofs att det fanns en config klar för S10 Snapdragon som går att använda. :) kolla gärna om du kommer åt galleriet inifrån kamera...
@jajo tar gärna tips om inställningar på den gcam versionen, installerat på min Galaxy Z Flip och det fungerar bra men lite tweaks skadar inte,...
får se om detta blir nya daily driver och S20 agerar resekamrat. :)
4500kr
S10 Snapdragon 855, 4500kr.
S10 SD855
går ej stänga av via kamera inställningarna, men om du går in i volym inställningar och sätter system reglaget till 0 så fungerar det.
det var som förväntat, bara hålla ut till Galaxy S21 så kanske det blir bättre då de inte kör med custom CPU design som nämns slutet av videon.
har en lila Z flip på ingång som jag tänkt testa och kanske köra sida vid sida med S20, typ flippen vardagligt och S20 när man reser runt. :)
Tja Snapdragon 855 Galaxy S10 i färgen Prism Green säljes då jag kör med S20 nu, köpt på Wondamobile April 2019, kört med skal sedan dag 1 så i...
Exynos namnet kanske lever vidare men custom CPU lär inte användas iom S21. Samsung Confirms Custom CPU Development Cancellation
kör in obrandad mjukvara via Odin så slipper ni 3 brandingen helt.
kör detta via adb för att få till gestures. adb shell cmd overlay enable com.android.internal.systemui.navbar.gestural angående ljudet från...
självklart ett clear case. :)
Exynos lär bli kvar fast utan custom CPU. Samsung Confirms Custom CPU Development Cancellation
S20 lär blir nog sista varianterna med custom Exynos.
det är ju samma kameror på S20/S20+, ToF sensorn är väl knappt så den kommer till större nytta, för mig blev valet lätt, en S20 pink. :)
bra med leverans iaf, support har jag inte använt sen jag köpte S10 därifrån, måste vända dig till Wonda för support, ingen EU garanti.
om Apple kan leverera 3 kameror och top specs med 11 Pro på 5.8" så borde Samsung lätt kunna göra det på 5.5-5.8" tar gärna en mindre telefon än...
Han säger att den fungerar bra varje gång, snabb,utan problem.
Tja söker en Netgear Nighthawk R7800.
vilka?
utan tvekan. finns inga svenska iptv pirat leverantörer, alla agerar återförsäljare av tjänsterna utomlands.
inte vad jag minns, men ville bara känna på S20 då de den jag ska gå på, de andra är för stora, hade gärna sett en modell mindre än S20 tom.
Elgiganten Barkarby har S20/20+ inne.
japp precis därför jag sålde fjärrkontrollen man fick med Shield Pro och kör på Harmony Elite som kan styra allt.
Hej Harmony Elite, allt på bilden medföljer, i bra skick. Logitech Harmony Elite (Fjärrkontroller) 1200kr inkl frakt.
svar från Wondamobile angående S20, blir nog en svensksåld till att börja med så får vi se om de värt slå till på en SD865. Hi, No update yet,...
köpte en Oculus Quest, snabb och smidig affär.
Tja Jag köpte mig en till Harmony Elite då jag trodde man kunde köra 2st samtidigt på en Hub men det krävs en Hub för varje fjärrkontroll, då...