Separate names with a comma.
Min skärm har börjat lossna från min telefon. Tror ni superlim kan funka eller har någon ett vassare tips?
Har testat men den visar inte upp antal olästa från t ex messenger vilket jag tycker är viktigast..
Tesla fungerar inte på de viktigare appar som t ex messenger. Har iaf inte fått de att funka..
Tänker på snapchat, Gmail, messenger typ. Framförallt messenger. På sms står de alltid antal olästa på appen. Det skulle jag vilja att de gör...
Käre Z3 compact-användare. Hur har ni koll på era inkomna meddelanden och sånt? Jag menar, man får allt på låsskärmen och om jag swipar bort...
Hur håller du ordning på alla meddelanden du får? Klumpigt med allt i drawern..
Menar du "tesla unread"? Körde nämligen den för ett år sedan men uppfattade den som buggig och inte korrekt. Använder du dig av den nu?
Saknar en "antal olästa-ruta" på appar som snapchat, messenger och Gmail. Går detta att lösa på nått sätt? Vet att jag har haft de iaf på...
Jag har två lite störiga problem. 1. När min telefon varit inaktiv lite längre så visar den ett annat ''färgläge'' i nån sekund innan den återgår...
Tack för de!
Tror du att du kan bjuda på lite instruktioner? :)
Hej där ute i kosmos. Har tröttnat på min lur och är inte jättenöjd och är sugen på att gå över till cyanogenmod. Hade de på min gamla s2 och...
bump
Tjenixen! Har en liten fundering. Med nya uppdateringen så kommer ju notifikationer som sms, messenger, snapchat osv osv upp i drawern som sedan...
Har ett litet störigt problem på min käre partner. Fick förut upp en liten ikon som visade hur många olästa meddelanden jag hade på Messenger men...
Körde CM på min gamla S2a och va väldigt nöjd men antar att jag får vänta på en riktig rom - vill inte ha nått halvdant :)
Varför bör man skaffa cyanogenmod? fördelar? några nackdelar?
Du har inte ett minneskort i telefonen där allt är sparat på?
Jag har ett problem med den inbyggda epost-appen. Den tar bort gamla mail från min inkorg och skickat. Hittar alltid bara de senaste mailen från...
Lånar tråden lite. Jag har ett annat problem med den inbyggda epost-appen. Den tar bort gamla mail från min inkorg och skickat. Hittar alltid...
visar den olästa facebook-meddelanden också?
Jasså? och du har z3c med lollipop?
Typ sms, missade samtal, mail, messenger osv osv osv. Allt som inte är läst.
Finns det nått sätt att få som en siffra över olästa meddelanden(Som iPhonen har) med android L? Vill kunna rensa aviseringar från låsskärmen och...
Tycker min telefon hackar och inte går lika smidigt som den gjorde med kk. bla kan jag få samma avisering om mail två gånger, vissa appar visar...
Har liksom inget minneskort så blir svårt..
Bumpar. Nån som har ett svar? sjukt irriterande.. bild: https://swedroid.se/forum/attachments/screenshot_2015-04-04-07-06-24-png.9386/
Hur får jag bort den här rutan som ständigt poppar upp?
Min lur har också börjat varna för detta allt för ofta med lolipop. Nån som kan ge ett svar på gåtan?
Finns de nån form av app, inställning eller liknande som gör så att skärmen väcks när en notis kommer? Skärmen i nuläget väcks endast när jag får...
Har valt att dölja innehållet på appen gmail - men endå så envisas den med att visa innehållet när skärmen är låst..
Dela gärna med dig fall du skulle komma över svaret.
Orkar inte printscreena men har tankat lolipop på min z3c men Sony Companion flaggar att de finns en tillgänglig uppdatering - kan kanske vara en...
Det verkar ha släppts ännu en ny uppdatering. Haken med den verkar vara att all data försvinner - nån som tankat den? Och en sak till.. Vill ta...
Textra kör väll android-emojis?
Min fungerar klockrent.
Finns de nått sätt att få iPhones emojis till z3c? Tycker androids är så fula...
Tycker kameran buggar. Kan t ex inte använda panoraman. Telefonen säger hela tiden att jag rör telefonen för långsamt eller för snabbt. Nån...
Hur kan jag kombinera dessa?
Letar efter en clean widget med transparent bakrund som stödjer Google Keep. Tycker den som man får med är för ful.