Separate names with a comma.
Blå:)
Jag skulle ha köpt den för 1000:- :)
Filmen utspelar sig kanske till 80% i Frankrike. Det utspelas endast i Storbritannien i början.
Nej det var tyvärr inte den, tack för att ni letar allihopa! Förlåt om jag var lite otydlig men det är en fransk kvinna som är tillsammans med en...
Haha okej
Jo jag vet:)
Kan tillägga också att i slutet så vinner någon av länderna och dom springer och jagar iväg fienden på ett öppet fält. Vet dock inte vilka som...
Kommer ju inte ihåg så mycket men skall försöka sammanfatta det jag minns. Det är en Action-Krigsfilm, utspelar sig runt 1700-1800 (tror mera på...
Nej det var inte den:( Fan, jag vill verkligen hitta den här filmen jag pratar om. Att det ska vara så svårt... Jag har för mig att i den utspelar...
Missade det hehe...
hur gör man ett konto då?:p Har laddat ner appen men fattar inte hur man gör ett konto
Har en vit S3, händer inte för mig
A Swansea love story är en riktigt bra dokumentär. Här har ni en länk till gratis streaming hos Aftonbladet:)...
Åh jag skulle så gärna vilja ha denna:( Synd att prislappen är så hög
Fick mitt skal från fodralfynd.se idag:) Kan inte säga annat än att jag är nöjd med det. Passformen var bra, kvalitén på skalet var bra och snabb...
Har också ett PS2, ej slim med 2 kontroller och ca 13 spel som du kan få med på köpet:) Allting är nästintill nyskick och tror till o med att jag...
Beställde nyss ett skal från fodralfynd.se till min S3:) Förhoppningsvis så kommer det innan helgen. Återkommer om kvalite o passform m.m:)
jäkla apple :@
Fick 5629 i quadrant :)
Röstat jag med:)
Samsung Galaxy S3?:) Underbar mobil
Någon som har nåt tips??? Letar fortfarande utan någon som helst framgång:(...
För att S3 är bäst;)
Angående batteritiden så gjorde idg.se ett batteritest där de lät ett filmklipp på youtube stå på. Testet var mellan LG Optimus 4X HD, Htc One X...
När jag får sms så tänds skärmen, email så tänds den inte utan då kommer det en ljudsignal.
haha verkar faktiskt sjukt nice!
Har haft S2, Galaxy Note och nu har jag S3. Stämmer ryktena som det spekuleras om i nuläget på Note 2 så kommer jag köpa den utan tvekan, hehe..:)
Swedroid.se Alltså startsidan
Konstigt, har inte upplevt något dåligt med samtalskvaliten. Tycker det är bra och skarpt ljud, ingen som jag pratat med har påpekat ljudet heller
Shit filmen verkar skitsvår att hitta, som att den aldrig har funnits haha:p
tack !!:)
Har inte hittat filmen än, misstänker starkt att den utspelar sig under 1700-talet inte 1800. Tackar i förväg för alla möjliga svar!!
Den kommer nog i veckan:)
Tackar! Ska leta runt lite o se om jag hittar den:)
Hur mycket hade du tänkt dig om du skulle sälja?
ber om ursäkt, det var en miss av mig. Mod skicka tråden till off topic tack
Tjena. Vet att detta är ett teknikforum men försöker få hjälp angående en film här ändå. Är det inte ok för moderatorer så är det bara att ta bort...
Det är ungefär 8kr, tack för infon förresten. Det uppskattas:)
Jag tycker batteritiden är riktigt bra i S3an, över mina förväntningar. Räcker lätt en hel dag med lite samtal, sms, spelande m.m. Så jag är...
Köp en S3:) Har haft HOX och nu S3. Kan säga att jag är mycket nöjdare med S3an:)