Separate names with a comma.
Sedan det redan släppts massor av hörlurar och ca 10 mobiler med bluetooth 5.2 och ingen av dem stödjer LC3 så misstänker jag att 5.2 kommer visa...
Bloody hell ÄNTLIGEN! Har aldrig väntat på en uppdatering så länge och fått så många falska förhoppningar från tillverkaren. Samsung - wake up and...
Till er som har problem batteri mm. efter uppdateringen och inte vill återställa, prova detta: [MEDIA] View:...
Mer här: rösta och kolla kommentarerna, det verkar som hela världen sitter och väntar på olåsta Nougat uppdateringen....
Äntligen lite trovärdig fakta om varför olåsta uppdatering levereras sist. Vi är inte ensamma om att uppleva det här:...
Hur i helv kan Sverige vara bland de absolut sista som erbjuds Nougat för våra OLÅSTA Galaxy S7? Vi brukar vara bland de första! Samsung tappar en...
Jag ser att problemet med suddiga bilder på Galaxy S7 kameran är kvar på den bifogade bilden. Jag ahr samma problem på en Galaxy S7. Har du löst...
Ingen här som har lyckats lösa detta?
Jag hade problem med att den blev knallvarm men också att den slumpmässigt låste sig, startade om och hamnade i bootloop. De uppgraderade...
Okej. låter märkligt. Lämna in den på servicecheck, jag gjorde det och nu är den väldigt sällan märkbart varm. Jag kör Nova. Minst 48 timmars...
Hej! Nu kör vi igång den här tråden igen tycker jag. Jag har exakt samma problem med foton tagna med front facing kamera (främre kameran) på min...
Vilken firmwareversion har du på telefonen?
Enorm skillnad på kameraglaset och blixt/heart rate senorns glas: [MEDIA]
Vi är inte ensamma om Samsung S7 freeze och reboot problemen: [MEDIA] , [MEDIA] ,...
Någon av er som haft freeze / reboot problemet ([MEDIA]) före eller efter installation av G930FNEE1APC5?
Ovan fix hjälpte inte. La den på laddning och när jag passerade 5 minuter senare stod den och bootloopade. Nu åker skiten tillbaka till Samsung...
Japp, satte i mitt gamla SanDisk ultra 64Gb från en S3 utan att formatera det. Gjorde ett sista försök att få ordning på S7an igår och formaterade...
Jag har samma problem med minst en slumpmässig frysning och omstart per dag sedan jag fick telefonen för 10 dagar sedan, redan under första...
http://www.engadget.com/2015/07/20/samsungs-galaxy-tab-s2/
Kunde inte heller bestämma mig så jag köpte ett originalbatteri från netonnet....
Tips: Inwarehouse har 57 st blå Galaxy s3 Igår var där 100 st....
Här är den! HTC - Developer Center HTC Desire Android 2.3 Upgrade 161 MB NU kör vi! This update is only recommended for expert users...