Separate names with a comma.
Jag har olyckligtvis fått problem med automatisk ljus-justering samt närhets-sensorn(!?) som gör att skärmen håller dig släkt under samtal. Nu är...
10.5.7 Kom igår kväll
Jag har fått samma problem. Eller iaf liknande med OnePlus buds. Kopplar mer för att sedan koppla upp igen. Ibland fortsätter musik spela upp på...
Ja. Så himla praktiskt med platt skärm på alla tänkbara sätt. Hoppas att trenden med välvda ger sig snart
Har precis monterat oneplus glas (som du länkade till). Mycket nöjd med passform och känsla i det. Sen var det väldigt enkelt att montera då man...
Nu har även jag hämtat ut telefon och vita buds. Fick inte den stora fräsiga kartongen då jag missade att klicka i "pre order box" vid...
Vad skulle du gått för gåva? Blir lite orolig nu. Min kom igår men ska hämta imorgon. Känns som oneplus strulat lite väl mycket med...
Min med. Är däremot i stugan så jag får välja att ta till ombud så får den vänta där tills jag kommer hem på torsdag. :teeth:
Jag missade alternativet med pre order box. Vart fanns det? Var det efter att man valt gåva?
Samma här. Beställde grå 12/256 med vita buds.
Tänkte lite likadant, men efter en tids velande iom att det är en oneplus med garanterade uppdateringar så kanske denna hänger med länge (om man...
Nu fick jag också min invitation. Valde 12/256 (för att framtidssäkra) kanske onödigt men jaja.. Valde oxygen os och det gav vita buds för mig...
Har mailat ang. utebliven voucher. "Hej igen John, Tack för ditt svar! Vi undersöker detta just nu. Jag kommer att återkomma till dig när vi...
Ok. Då är det bara vänta och hålla tummarna tills den (förhoppningsvis) dyker upp
Jag hittar fortfarande inte min "invitation code" på mitt konto. Har tyvärr ingen tillgång till dator. Provat flertalet webbläsare på mobile utan...
Jag har inte fått nån pre order code på mitt konto. Har någon annan lyckats beställa den än?
Kan du snälla "spoila" för mig på pm. Jag är på landet så jag vart tvungen välja "hämta på utlämningställe". Har inte möjlighet att hämta förens...
Jag klickade och väntade tills den försvann. Upprepade ca 5 gånger sen kom jag in
Jo, jag fick ett bekräftelsemail kort efter beställning
Jag gick bara in på sidan 5min före. Klickade på beställa knappen tills att jag kom in på sidan för att fylla i uppgifterna och betala. Framgick...
Jag hade tur☺️. Lyckades knipa en. Hoppas bara att telefonen blir bra nu
Någon mer än jag som knep en förbokning på denna rundan? ☺️
Inte återställt än. Tänkte höra om någon hade nått enklare tips innan jag gav mig på återställning, men jag antar att det lutar mot att jag får...
Hej. Någon annan som har problem med att fingeravtrycksläsaren strular. Händer lite till och från (ganska ofta). "kunde inte läsa ditt...
https://www.amazon.com/dp/B01LWOYYYZ/?tag=swedroid-20 Har denna som jag är nöjd med. Stort plus att det är 2-pack
Tack. Jag hade tydligen aggressivt strömsparläge aktiverat. I och med att min telefon hamnat i strömsparläge flertalet gånger efter uppdateringen...
Någon mer än jag som har problem med aviseringar för meddelanden efter uppdateringen. Själva meddelandet kommer fram, men syns först när man går...
Hej. Har samma problem. Har du hittad nån bra lösning som du kan dela med dig av? ☺️
Tack ändå! Fram tills dess att jag hittar en lösning för knapplås gör denna app slidern mer användbar för mitt dagliga bruk
Nja, men tack ändå. Har kollat det men tycker att det vore så smidigt med fysiskt. Också med tanke på att jag aldrig använder alert slidern ändå
Hej. Som rubriken antyder tänkte jag höra om någon vet om/hur det går att byta funktion på notifikationsslidern så att den aggerar knapplås...
Jag tänkte köpa en ny sladd (typ c) till en befintlig laddare. Spelar det någon roll om jag köper usb 2 eller 3?
Tack! Riktigt fint i kombo med cirkel
Inställningar/anpassning/statusfält Där kan du välja vilka symboler som ska visas i statusfältet EDIT: bocka av "stör ej"
Det finns en separat tråd för att diskutera detta https://swedroid.se/forum/threads/vi-som-har-bestaellt-oneplus-3-orderstatus-frakt-osv.133884/
Jo, det har du nog rätt i. Låter som en vettig förklaring. Borde dock inte gälla när telefonen redan är upplåst. Men som sagt får jag nog leva...
Jag stör mig som fasen på att det inte går att komma åt funktionerna "redigera" eller "dela" foto när man startar kameran från genväg d.v.s...
Har precis slängt på ett panzerglass, men stötte på patrull. Skyddet vägrar fästa i kanterna vilket gör att den blir en "luftrand" runt hela...
Samma problem för mig på LG g2
Lite "side topic". En fråga som är relaterad men inte behöver en egen tråd: Hur gör en för att få bort meddelandet som ligger i statusbaren "ny...