Separate names with a comma.
Ja. Provat fabriksåterställning igen, symbolen till höger om kontot är röd. Rätt konto.
Damn! Får inte synkningen att funka. Jävla skitsamsung.
HJÄLP! Gjorde en factory reset och ny får jag inte in mina kontakter från samsungkontot. Det funkade förra gången jag uppdaterade till ICS ju....
När tror du den tyska kommer? Är det bäst att göra en "factory reset" (eller vad det kallas) innan uppdatering?
Hehe vad fasen är detta?! :) Var det bara apparna man fick eller updaterades något annat tro? Åh tack, känns inte som det är de mest...
Jag uppdaterade precis. Jag har en tysk dock.
Någon som vet några bra appar där man använder pennan? Som att skissa, rita, måla, anteckna osv.
Okej tack för bra svar! Precis uppdaterat via Kies. Visste inte att man behövde installera en klient på datorn. :cool: Körde factory reset före...
Här kommer en rad nybörjarfrågor. Jag har en tysk lur. Hur lägger jag in ICS? Vad är OTA? Körs factory reset automatiskt eller behöver man...
Jaja, får väl trycka uppdatera då tillsvidare. Tack för svar allihopa.
Det verkar som att det funkar genom att stänga av synk i google-appen. En annan fråga: Jag har ställt in så att den hämtar mail varje...
Hmm, men stänger man inte av all sync från gmail då? Jag vill ju fortfarande ha mailen där ifrån.
Hej. Har precis införskaffat mig min första Androidlur. För den intresserade så är det en Galaxy Note. När man startar upp telefonen första...