Separate names with a comma.
Tack! La in Blue mail istället. Verkar bra.
Har laddat ned Outlook men hittar inte mappen med aviseringsljud för programmet, vill lägga till ett eget ljud nämligen. Det räcker inte att lägga...
Tack, det är gjort flera gånger
Tackar för svar. Ja det är den som följde med. Har du någon annan att rekommendera?
Hej, tack för svar. Ja det är det. Finns bara en mejl-app och det är där jag ändrat ljudet. Mycket märkligt.
Hej! Har nyligen bytt från en radda av Samsung-telefoner till en Sony Xperia X Performance. Jag har problem när det gäller olika aviseringsljud....
Hej! Har en HTC Wildfire där jag misstänker att bildskärmen har gått sönder eller är glapp på nåt vis. Telefonen vibrerar en gång när man sätter i...
Har löst problemet genom att stänga av wifi när det kommer ett mms, då tvingas den hämta mms:et verkar det som!
Hej har en Wildfire. Operatören är tele2. Har problem med att ta emot mms på den. Det plingar till och man ser texten längst uppe i skärmen. Sen...
Nu helt plötsligt efter en veckas krångel fungerar det igen :O Inte en aning om varför men bara att hålla tummarna att det fortsätter så...
Provade just med K9 Mail och när jag försöker skapa kontot där så säger den "Kan inte ansluta till servern. (IO Exception)". Skumt detta...
Har som sagt provat Touchdown med samma resultat :ehm:
Jaså ok :ehm: Jaa det känns verkligen helt efterblivet... Har man vant sig vid att hålla på med mailen i mobilen känner man sig helt handikappad...
Hej! Jag har en HTC Wildfire. Jag har sedan jag köpte telefonen använt mig av Exchange Activesync för att sköta allt som har med e-posten...