Separate names with a comma.
Aha ja då kan jag sluta fundera på det då. Får försöka sätta mig in i vad man ska ha för utrustning istället då
Hej, Vet inte om det här är helt fel forum eller nåt så admin får väl göra nåt åt saken om det är helt galet. Använder Iptv extreme appen på...
Blev ombedd av sambon att kolla efter en ny mobil åt henne med abonnemang, Max 400 kr fick det kostade, hittade Huawei P30 lite med Halebops...
Lika plötsligt som dom kom så tycks dom nu ha försvunnit igen, problem solved antar jag :teeth:
Ja precis Google. Var det Google förut? Kommer inte ihåg. Största problemet är inte ämnena jag får nyheter om för det verkar den ha helt rätt på...
Vet inte om det har med någon uppdatering att göra eller om det är något annat men har börjat få en massa nyhetsaviseringar på diverse språk....
Om det skulle vara integritetskränkande eller nåt med fingersvtryck så borde det väl vara det att bara behöva visa ett körkort också....
Det borde ju funka bra om det till exempel kopplas ihop med bankid och fingeravtryck. Såg några artiklar om att det var på väg både i Finland och...
Har nu fått hem den och verkar väl gilla den än så länge Det jag dock stör mig på är det minimala avståndet mellan av/på knappen och volym ner,...
Tycker också att det borde kunna finnas något enkelt sätt att lösa det hela. Dock så kan man ju undra hur fort du själv körde om du kom upp bakom...
Läste nånstans att det varit problem med blödande skärmar. Hur ser man det när man väl får den eller är alla mobiler som skickas ut till kund...
Beställde en ikväll, får hoppas man blir nöjd :)
Är ute efter en riktigt bra mobil med riktigt bra kamera typ. Har kört Samsung tidigare men tycker inte dom håller måttet riktigt när det kommer...
Det verkar ju mindre bra. Tycker det verkar som dom flesta problem som nämns rör bland annat kameran vid filmning och eventuellt skumma färger på...
Hej, Fick ett sms om mellandagsrea från halebop och såg att denna mobil fanns där. Tänkte att jag skulle kolla på Swedroid för att få ett...
Nollställde inställningarna på kameran och då funkade det, vilka kriterier måste man uppfylla för att kunna ta HDR bilder med bakre kameran, där...
Fler än mig som kameran hänger sig för med senaste uppdateringen? Försöker jag ta en bild i pro läge så kraschar appen
Kom du på vad det heter?
Någon mer än jag som upplevt problem med wifi efter sista uppdateringen. Får upp ett utropstecken över wifi ikonen lite titt som tätt. Internet...
Nej det var lite så jag trodde också. Gick från S2 till S7, hade inga problem med S2 men den hade ju även så klart en typ av skärm. Trist som fan typ
Hej, Har en snart två år gammal s7 edge men problemet har nog funnits i ett år i alla fall. Problemet är att jag har två inbrända fält i övre...
Ett tips om du vill ha retrostuk på stereo kolla in http://www.vintagecarradio.com
Bra tips, men dock är dom lite för stora, tror max får bli typ 8 tum :-) Tackar för bra tips :-)
Jo jag vet, men då får jag något som andra redan har, jag vill bygga själv så färdig lösning går bort.
I dags dato finns ingen stereo i den och vill inte ha en synlig installation så den kommer sättas i handskfacket, det är en bubbla från 62 så vill...
Hej, Tänkte kolla lite med er som är lite mer insatta i det hela om vad det finns att välja på på marknaden. Plattan är tänkt att användas i...
Känns mer och mer som att det är rätt lösning, då kan jag börja fundera på en customlösning på att montera alltihop. Så är det väl bara att hoppas...
Det där med wifi hårddisk va ett nytt fenomen för mig som lät väldigt intressant. Borde ju funka att streama musik och film från kanske?
Hej, Som titeln lyder, finns det någon möjlighet att koppla in en extern hårddisk modell större till en surfplatta och samtidigt ladda dom?...
Hej, Finns det någon app som är enkel att lära sig för att typ konstruera datorer, så man kan placera ut typ nätaggregat och annat för se att...
Finns väldigt många intressanta mobiler från Kina dessvärre saknar dom flesta band 20 men oavsett vilka som testas så vore det ju väldigt bra om...
Hej, Idag inträffade något märkligt. När jag va på jobbet så fick jag ett sms med något som såg ut som ett lösenord eller nåt sånt från ett...
Försök gärna få med några bilder tagna med kameran också :-)
Pre-order utan bestämt datum är väl ganska vanligt på denna marknad om jag fattat det rätt. Elephone är ju dock ganska bra på att skjuta fram...
Hoppas du får en inom det närmaste halvåret :-)
www.androidpolice.com/2015/07/14/commodore-is-not-back-baby-company-slaps-commodore-brand-on-back-of-generic-smartphone-gets-attention/
Specen ser ju bra ut och kostar den typ $299 så är det ju mycket mobil för pengarna, dock så är det ju som sagt Elephone så byggkvalitet och...
Ja Letv ska vara bra dock inget stöd för band 20. Be touch är lite för "budget" känns det som. Jiayu S3 börjar väl nästan bli lite gammal på...
Annars finns det väl så kallade dualboot plattor där man kan ha både Windows och android men fråga mig inte hur det fungerar Som exempel, finns...
Om jag förstått saken rätt ska till exempel Sygic navigation vara bland dom bästa för "offline" navigation då dom kör med TomToms kartor. Som du...