Separate names with a comma.
Jag fick min för 2v sedan och jag gillar den, kör rom härifrån http://xiaomi.eu/community/ utan bloatware och med playstore.
Jag har en Xiaomi Mi4 WCDMA versionen och den stödjer 3g iaf, jag kör iofs med Telia, men det funkar fint, 4g funkar dock inte på den modellen.
Jag har haft min (3g) sedan September och jag är hur nöjd som helst, jag kör romen från http://xiaomi.eu/community/ multi och alla kina appar...
Jag har haft min ett tag nu (WCMDA) funkar klockrent köpte från ibuygou.com levtid 4dagar. Jag beställde 16gb versionen med lite extraprylar som...
Jag köpte min via ibuygou.com tog dhl express beställde på fredagskväll fick den tisdagen efter :) väldigt nöjd med den. Betalade 315+28+22=365$...
Jag är kär :) Telefonen rockar och känns bättre för varje gång jag plockar upp den, visst vissa saker är fortfarande på kinesiska men det är saker...
Har fått igång telefonen, måste varit någon kallödning eller något då den gick igång efter att moderkortet värmdes upp när de satte ihop telefonen...
Den låg på laddning i flera timmar medans jag jobbade, och det var ström i batteriet när vi kollade.
Bahh igår kom min Mi3 men den var död och vägrar boota, har testat alla trix men ingen lycka där inte. Orkar inte skicka tillbaka den så jag och...
Vad tycker du om den? Lever den upp till förväntningarna?. Har en på väg också men lär väl dröja ett tag till innan den kommer.
Den ligger överst Country/Carrier Date Version PDA Kies Nordic countries 2013 November 4.3 N7105XXUEMK5
Jag kör en backup i cwm precis innan jag installerar Ubuntu och när jag slutat leka med Ubuntu så kör jag en restore från cwm och är då tillbaka...
Testade bara en liten stund igår, inte så mycket mer som funkade men den var lite "stabilare" lite mer flyt och så. Men det behövs mycket mer...
Den adressen som du hänvisar till i den eminenta beskrivningen kan bytas ut mot denna...
Jag hade samma förut bara root och ingen custom recovery, men nu tänkte jag att jag lägger in det då jag vill testa Ubuntu touch när det väl...
Inte om du redan är upplåst, du ser det när du startar om plattan uppe i vänstra hörnet står det "this device is unlocked" gör det inte det så...
Nej det försvann men jag körde enligt denna: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2187982 så löste det sig :)
OM man nu laddar ner den manuellt hur installerar man den då? Upplåst, rootad och cwm har jag men hur gör jag? Testade genom cwm men det gick...
Finns som daily builds här: http://cdimage.ubuntu.com/ubuntu-touch-preview/daily-preinstalled/
Nopes bilderna blir kvar, jag gjorde en fabriksåterställning häromdagen när jag testade Ubuntu. Bilderna var kvar när jag återställde efter testet.
Tackar ska testas :) Får nog utvecklas lite till men nu har jag testat iaf :)
OM man så här så behöver man inte greja med adb och sånt eller?
Jag fick min OTA nu :)
Inte för att jag har några som helst problem med min platta men jag vet ju att telefonen blev bra mycket snabbare med annan kernel, nån som har...
Köpte en docka idag och nu blev den ännu bättre, jag har haft ett par kina plattor innan men denna slår allt jag har haft. Riktigt nöjd är jag....
Jag har en TF300T
Samma här, snart klar med uppdateringen :) Uppdateringen gick bra och rootkeeper gjorde sitt, än så länge inga problem och bra flyt.
Jag köpte min igår och än så länge funkar den fint, den hann knappt ladda klart första gången förens den var rootad :). Än så länge är jag...
Denna funkade klockrent, tackar
Är man körd då och måste börja om från början eller finns det nån lösning? utan att rensa telefonen EDIT: Har kört enligt xda guiden och det...
Har telia kontantkort i min Nexus och det funkar alltid med mms, har aldrig strulat med något iofs :)
Japps köpta appar ligger under mina appar nästa gång du loggar in, funkar även om man har flera androidenheter.
Fick samma problem igår, skönt att man inte var ensam om det iaf. EDIT: Pillade lite och vips så funkar det igen
Den nya 1.05 som ligger där är android 2.3 och 1.08 är android 4
1.07 ute www.51cube.com/tools.asp
Jag har inte nått wifi problem när jag kör 1.04 men med ics så buggar det, jag kan ju inte returnera då min köptes i butik i Kinalandet :). men...
Vad jag kan få fram så är det 4.0.3, när man flashar så kommer det upp android 4 gubbe under återställningen så det är android 4 iaf. När man fick...
Ville bara göra er uppmärksamma på att 1.06 har släppts och där ska vissa saker vara åtgärdade, jag har dock inte testat den än men ska flasha den...
Du behöver inte wipea nått bara välj "install zip" och välj filen, det tar typ 6 sek sedan är det klart och bara starta om och simsalabim så har...
Japps man kan flasha enbart modem och med vissa gör det väldig skillnad, ska testa denna nu tänkte jag för att se om det blir bättre.