Separate names with a comma.
Äh.. du hann precis före :P läste det här:...
Är det någon som har köpt den nordiska varianten av Galaxy Nexus och flashat in yakju och sedan fått 4.0.2 uppdateringen OTA? eller är det bara de...
Enligt tre's kundtjänst har de inte fått in leveransen med 200 telefoner idag. Ringde dem nyss.
Upptäckte dock nu att under meddelande så står det inte namnet från den man skickar med utan bara nummret. något som man kan fixa smidigt?
Rootade telefonen tidigare idag, partitionerade minneskortet och la in denna rom.. Funkar klockrent.. Inga som helst problem. Kört den hårt nu i...
jag kan oxå bestämt minnas att jag hade MT i google maps när jag fick min telefon, men efter en ominstallation och ett verkstadsbesök så funkade...
det kan ta flera minuter innan jag får en fix, och sedan så stämmer det inte alltid. När jag är i Vetlanda där jag bor, kan den få för sig att jag...
När jag köpte min htc hero så kunde jag sätta på gpsen så var den alltid på. men efter en ominstallation så när man sätter på gpsen så går den...
Nu har jag använt min hero i en vecka och det har funkat problemfritt. Men idag när jag vaknade så hade jag fått ett problem. när jag pratar med...