Separate names with a comma.
Vänta menar du att SL släpar teknisk, nä... ;)
Brukar diffa några dagar mellan dessa mindre uppdateringarna. Troligen får vi som har tre/telenor brandade lurar denna i början av nästa vecka.
Jo automatisk ljustryka på den senaste uppdateringen gjorde att användaren själv kan sätta in vilken preferens denna har för ljusstyrka dvs den...
En fotogenisk haj :)
Samma för mig men det blev värre och värre tills det tillslut inte ville fungera alls. Inaktiverade google appen och vips inga som helst problem....
Klockrent. Tack så mycket för tipset.
Är google appen som strular. Om du inte använder google now eller google röst så prova att stänga ner denna.
Har ni provat att avaktivera google appen i program? Gjorde detta då jag hade en jäkla mass strul med försenade aviseringar från olika program...
Borde få den innan helgen då HTS och VDS brukar följa varandra ganska så tätt. Om inte skriv och klaga.
Nu hittade uppgraderingen (AQF7) ut till TRE. Bara 240mb stor.
Fick just svar från TRE och de ska ha vidarebefordrat mejlet till berörd avdelning så ska hon återkomma med svar.
Jo vi vet :) Hoppas bara det är en fnurr på tråden och något de fixar senare.
Gjort.
Lite jobbigare att göra nu om man vill få OTA då CRC inte går att ändra till NEE utan root :( Samt funktion som WIFI samtal samt VOLTE osv som...
Har märkt att TRE brukar vara ganska snabba på de större uppgraderingarna till sina brandade mobiler men betydligt långsammare gällande...
Och TRE laggar med underhållnings uppdateringarna som vanligt (fortfarande kvar på april). Snabba med stora uppdateringar men fruktansvärt kassa...
Bli intressant att se om TRE kör på denna då det tydligen hoppade över Maj uppdateringen (ligger fortfarande på april med min GS8+)
Jag var en av dem som drev frågan lite här gällande dåligt frontkamera på s7:an och jag känner verkligen inte igen mig gällande ditt påstående...
Är inte formkorrigering som är aktiverad?
Ska tydligen förbättra wifi, uppdatera säkerheten sen så fick kameran vad jag förstått en uppgradering också.
Rena kladd-magneten tyvärr...
Härligt. Något jag gör med jämna mellanrum (varje månad, eller när mobben känns seg) samt vid FW uppgraderingar.
1. Rensa cachen är precis som det låter, radera förinläst data så att den kan fyllas med ny och därmed inte kommer i konflikt med äldre inläst...
Lustigt det där. Rekommendation är just att den vid solljus kan ha svårt att läsa men vid mörker (i och med ir) ska det ju inte vara några...
Man tycker ju inte att det ska påverka. Har grå emaljerade ögon dvs dom skiftar lite mellan gråare till en mörk blå/grön till en grå-blåare nyans....
Även i mörker? Ska prova på några polare också så får man ser hur det går.
Provat att registrera i ett bra ljus dvs inte i direkt solljus utan ett normalbelyst rum. Provat att registrera i ett lite mer dämpat ljus och i...
Scanning the iris scanner with my iris scanner... :D
Hade gärna provat någon annan men är som sagt lite svårt att fråga om man få prova den i mörker i en fullt upplyst butik :)
Har tre och inte fått den ännu så ja, alla hackers få en månad+ på sig att utnyttja ev. exploits som det ser ut nu.
Tjenare alla Swedroidare. Går just igenom min galaxy s8+ och testa runt lite med den. Men kom till ett litet stopp gällande iris skannern. I bra...
Var försiktig bara. Många (inkl. min) levererades utan dessa skydd och många försökte därmed pilla bort något som inte fanns och fick repor på...
Ingen skillnad utan samma fokus problematik som innan. Samma FW os men jag ser att de byt kameran då den sitter mer centrerat än innan. Blir nog...
Använd en liten tejpbit i hörnet och se om det kommer loss något.
Inte ännu, förhoppningsvis idag.
Standard svar med andra ord. Så länge inte tillräckligt många klagar så kan de hänvisa till att endast enstaka har problem. Lämna in den och...
Ge dem lite tid. Nästa stora FW uppdateringar bör dem ju fixat detta (om det nu går). Den i natt var väl bara på runt 70mb (säkerhetsfixar).
Kan vara så att om man har en operatörslåst FW som HTS (3) så tillåter dem ej ändring av CSC utan root. Jag kan ha fel då den senaste flash jag...
Kan vara så att de byte de baksidan för att de hade sönder den när de öppnade mobilen (den sitter ju jäklig hårt). Eller så kan de vara pga. att...