Separate names with a comma.
Hej, jag ska införskaffa en surfplatta. Finns det någon platta förutom Asus Transformer Prime som klarar av att spela 720p filmer? Eller klarar...
Går det att flytta appar och andra filer från telefonens utrymme till SD kortet? Försökte flytta appar med app2sd men det fungerade inte. Jag har...
Jag har Samsung Galaxy S med senaste mjukvaran. När jag klickar på home-knappen för att minimera spotify så stängs det av. Bugg, eller kan jag...
Hej! Jag har sett att endel har ändrat utseendet på interfacet i sina telefoner, annorlunda meny längst ner på homescreen osv, hur gör man det?...
Ska jag länka ihop alla FB-kontakterna till 1? Även om jag har flera både vanlig kontakt och FB-kontakt nu bland mina kontakter så syns inte deras...
Hejsan! Jag undrar om det finns någon app som tar printscreen på telefonens skärm. Har en samsung galaxy S Tack för hjälpen.
Jag har försökt att synka facebook kontakter och telefon kontakter. men säg att jag har en kontakt Gunnar. Hur får jag så gunnars FB-bild syns på...
Jag köpte mig en galaxy s idag, hur ska jag göra så att min facebook news-sida finns med i social hub? Hur hittar jag dessa inställningar? Finns...
Jag är trött på att springa runt i butiker och försöka hitta något exemplar att känna på... Så jag undrar hur känns galaxy s jämfört med Desire?...
Okej! Så om jag har förstått det rätt så blir det alltså en pusselbit i lock-screenen? Överkomligt i sådana fall. Blir nog ett köp av denna...
Är det så att du får ett SMS som leveransrapport som de på de gamla "vanliga" telefonerna. Eller är det bara en ruta typ "Meddelande leverat x"...