Separate names with a comma.
Bra lr dåligt vet jag ej. Barnen lekte med kameran en stund. Ovanligt mycket speltid också.
Tack hitta det. Dumt av dom att inte ha allt framme
Hur ändrar man till 1080p 240fps?
Min o sambons s9+ svart o lila kom idag från 3 :)
Jadu blev fundersam på 1kg . Vet ej vad dom skickar med. Tror dock de väger mer än 500.
Hoppas på att hämta ut den imorgon efter jobbet :)
Nån som vet när 3 skickar ut? Har ringt 3 ungefär 3 gånger senaste veckan. Och alla säger olika.
Nice uppdatering dock tråkigt att man inte kan ha foton grejen bildram vad den nu heter. Finns inte som widget längre. Drog in NEE i mobilen så...
Okej är de värt att gå tillbaka till 3s firmware bara för det? Märken man skillnad?
Så de är värt att dra tillbaka 3s firmware? Jag tog bort den så fort jag skaffade mobilen bara för att få bort all bloat. VoLTE är de bättre än...
Tog bort 3s mjukvara så fort jag köpte mobilen för ville dels ha bort deras bloat och hoppas på snabbare updates. Men tydligen inte haha Antar att...
Har pratat dagligen med tres nya service partner. Fortfarande samma svar "vi väntar svar från Samsung ang doa" ca 3 veckor senare fortfarande...
Vet inte om det är en 14 arb dagars garanti. Men killen i butiken sa att verkstan har 14 arb dagar på sig att fixa den. Så antar att det är 16-18...
Okej, han sa att det räknas som en DOA när dom inte kan leverera delar. Även fast DOA är max 7 dagar från inköpsdatum? Oavsätt så det jobbigt...
Edit 9 juni: Ringde in idag igen och fick reda på att dom har avslutat min order och gjort en intern order som jag som kund ej kan följa på deras...
Lämna in min på en 3 butik den 25 runt 18 tiden. Dom sa att den kommer skickas dagen efter runt 16 tiden. Mobilen kom iväg den 27 istället för 26....
Någon som kan fixa en länk för senaste updaten? G935FXXU1APDU_G935FNEE1APD3_NEE Sammobile tar 100år att få hem ifrån, just nu funkar den inte för...
Fick något konstigt problem med min skärm idag. Linknadne detta fast värre och hela tiden över allt: [MEDIA]. Typ som ghosting ser det ut på min....
Fick hem dom för 2 dagar sen. Var inte temp glass, var någon sorts plast. Den svarta var lite mörkare. och den som var guld var guld men med lite...
Beta 3 är släppt: Renovate EDGE beta 3 (29th March) Fixed VR Fixed loads of possible errors due to missing libGLESv3.so All apps now support the...
Ja på ena svarta bilden ser det ut att vara lite metallic svart. Men skrollar man ner och tittar på en annan svart bild så är den mera blå som...
Det funkar för mig och min sambo utan problem. Vi har 3
Ja men du har ju inte valt färg och till vilken modell. där av att du inte har rätt pris!
Skalet är ca 17kr + 8kr frakt och Displayskyddet du länka kostar för en s7 edge ca 173kr: [IMG]
http://www.ebay.com/itm/Tempered-Glass-Curved-Full-Cover-Screen-Samsung-Galaxy-S7-Edge-FREE-Case-/152019900246 blev 2st en svart och en guld....
60kr? nu räknade du fel va?
Hände mig och min sambo idag. mig när jag surfade i chrome och sambon när hon tittade facebook.
testade nyss och får nätverksfel när jag skall installera det. Dock kommer jag inte använda gear vr och om jag använder den så är det med annat...
tog bara AP filen. funkar bra och 3 skiten är borta.
så här många filer har jag inte varit med om förut: [IMG] Vilka ska man använda?
så det är bara att dra in denna i min s7 edge via odin? har mobil från 3. vilken av dom? nordic:...
Vad har du och med vilken cpu? Enligt: https://swedroid.se/samsung-anvander-olika-kameror-galaxy-s7orna/ så bör/borde vi tydligen ha samsungs...
sådär donera max denna månaden. :)
[IMG] :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D upd bilden då den tydligen inte funkade
[IMG] så står det för mig , sambon har 1,40 kg på sin posten sida.
Hämta den då? ^^
[IMG] Ringde posten och sa att den kommer efter 16. Men oftast får dom den runt 12 tiden. Väntan är inte rolig!
en till update: [IMG] Beställde dagen efter eventet över tele hos 3
en uppdatering: 2016-03-07 17:17 Veddesta, Sverige Försändelsen transporteras