Separate names with a comma.
Gå in på Settings - Wireless & Networks - Mobile Networks - Access Point Names. Där får du lägga in APN-inställningarna för din operatör, vilket...
X10-forumet kanske passar? https://swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=24
Haha! Är du seriös nu? (Gandalf är med i sagan om ringen btw)
Jag tänkte rätta dig lite här. ;) Det du pratar om är kapacitiv skärm som, likt namnet antyder, mäter kapacitansen mellan skärm och finger. Både...
en .ops-fil är en fil som ODIN använder när den ska veta var på telefonen filerna ska hamna. Efter firmwaren som kallas JC3 så bytte Samsung plats...
Detta diskuteras redan Här, och är fortfarande endast rykten. Låser tråden.
Ett 32bitars-system klarar av 2³² minnesadresser, vilket är 4 294 967 296b eller ca 4gb. I det så ingår t.ex grafikkort. Ram-minnet tar det som...
Vilket som kommer antagligen att fungera finfint. ;)
Detta stämmer inte, utan man kan ha flera hemskärmar i Pantheon. Jag rekomenderar dock att man byter ut den mot en alternativ sådan ändå....
Med Google Navigation Brut' så ska navigation fungera i sverige. Har dock inte testat själv.
Det är väldigt olika telefoner. Jag har testat en X10 mini, och det fungerar förvånansvärt bra med den lilla skärmen. Skulle dock inte orka med...
http://www.webhallen.com/hardvara/104314-msi_ati_radeon_hd_5750_1gb-pci-e-2xdvi-hdmi Där har du ett bra grafikkort. Det är väldig skillnad...
Här finns en sån tråd redan.
Känner inte igen något av detta. Torra fingrar kanske?
Om det skulle finnas, eller fungera överhuvudtaget (vilket jag tvivlar på att det gör) så kommer man på sin höjd se en halvmilsradie där personen...
Det är inte google som släpper nexus-telefonerna, utan tillverkare som säljer sina telefoner genom google. HTC i detta fallet, och det ryktas om...
Den måste ha varit inlämnad tre gånger för samma problem för att du ska få häva köpet.
Jag väljer Gimp före PhotoShop. ;)
Jag vet inte, men det skulle ju vara bra. Nexus one har samma funktion.
Tempsen ser rätt så normala ut för att vara en laptop. Möjligt att idle-temperaturen är något för hög. Öppna den och rensa damm brukar räcka rätt...
Youth Droid är 300 posts, Teen droid är 600. Adult droid är 1000 och Senior Droid är 1500.
Wifi tether är inte officiellt föräns i Android 2.2 FroYo, vilket inte är utlovat till X10 eller mini. Altså inte säkert att det kommer...
Kommer det komma stöd för linux så skulle det vara guld. Ser bra ut annars. Utan att ha testat appen, så hoppas jag att det kommer gå att använda...
Det ser ut att kunna vara en mic, precis som CogD skriver.
Tryck på ikonen på samma ställe där du väljer namn, så får du välja ikon.
Vid de tillfällen jag har testat JIT så har det varit väldigt instabilt, och överlag inte gett någon större prestandaökning. (undantagsfall finns)...
Jag blev 52% röd i 'blockkompassen' och fick Vänstern som högsta i partikompassen. PP kom sist även för mig.
Håll diskutioner ni. Om det spårar ur så får jag helt enkelt rensa ur tråden.
Den verkar endast visa webbsidan i originalutförande.
Då är det bara att använda ODIN för att flasha in 2.1 följt av Leshaks Kernel.
Som jag skre så betyder det att det inte finns något recovery-mode att tillgå, utan samsungs egna kernel ligger i telefonen. Samma knapp-kombo som...
Vad har du för telefon till att börja med?
Samsung kommer med sin nya lur GT-I5801 (Appollo har jag för mig att den kommer heta) som ny budgetlur som ska ersätta Spica.
Varningstriangeln som han pratar om är den som dyker upp om man håller inne Voldown+call+on/off, men inte har en alternativ kernel med...
Jag tycker att jag har försökt med det mesta. Både i Arch linux och Ubuntu 9.10. Om du lyckas så får du gärna skriva hur.
Du skriver kommandona i CMD.
Najjs. Du har inte lust att skicka startsidan?
https://swedroid.se/wiki/index.php/Android_SDK Där har du en guide på hur du får igång ADB [Edit] Jag tog mig friheten att redigera din rubrik.
Inte heller ODIN fungerar tyvärr. Jag har testat allt möjligt, men inte lyckats. Det smidigaste är nog att få tag i en dator som kör Windows.
Nej inte senaste versionen, utan en tidigare. Man får väl akta sig för Locale nu, om man har en spica då. ;)