Separate names with a comma.
FRRDAG! MIDSOMMARAFTON! Ta det lugnt ikväll!
Det är fler som har samma problem. Det man kan göra är att prova en annan kameraapp. Prova någon från Play, eller så drar du ner Google Camera...
Damn! "Brofist". Grilla is THE shit.
Har blivit kallad Fredde när jag står vid grillen. Dock kostar ingen av mina grillar 18k. Been there done that. Då jag grillar året runt så blir...
Det kan du haja. Tidigare i livet kan jag inte påstå att jag gjort det, alltså känt saker för materiella ting, men de senaste åren så kan jag...
Herregud, mätt som,,, grillat entrecote och revbensspjäll. [ATTACH]
SEMESTEEEEEEEEEEER! Skönt med halvdag som sista dag. Nu börjar semestern med en helkväll på Grönan med familjen.
Har mailat och frågat nu. Men kan inte tänka mig att det inte skulle vara det. Det borde ju i så fall stå kan man tycka.
Huawei Matebook till halva priset; https://www.cyberphoto.se/search?q=matebook
Det värsta med tomater, precis som med apelsiner, är att det är omöjligt att veta vilken konsistens de har innan man biter i dem. Det går ju bara...
Kolla här; https://www.dpreview.com/forums/thread/2603010 Eftersom det är ett manuellt objektiv, har du satt knappen på MF läge? Vad är det för...
Alltså helvetet vad segt det är att sitta ner framför datorn på jobbet en hel dag.
Det är fint väääääder.
Men fuck! Först nr 9999 sen sitter och F5;ar för att blir först, blir nr 2! Ses i morgon! nu är det sova klockan ringer om 3 1/2h. Vad fan har...
Så blir det något annat japanskt nu ? Dra till med något riktigt konstigt
Och Jag 9999 JÄVLA @Honda Fan jävla Adminfuskare!
FUUUUUU
skit oxå!
HUr blir det nu?
Vad vad vad vad?
[MEDIA]
Dansk country?!? Visste inte att det var en grej?
Eller så gör man det ordentligt! [IMG]
[IMG] Klicka på bilden. Bygg din egen låda
@Psicosis Det är inte en ny låda riktigt ännu!
Ja ja vet. Pratar ofta för mig själv, allra helst när jag fixar med något.
@DuVetRobert Du talar med dig själv. Inte ett bra tecken på sund mental hälsa...
Megadeth på Grönan!
Grilla,,, jag tänkte man kunde GRILLA! Och lite annat.
1 1/2 dag kvar sedan semester till 8 augusti!
:P
vilket år talar vi om här,,. typ av musik
Som "vanlig" användare till en annan så; Skulle jag säga att det hjälper till att hålla nivån uppe.
Vem, hans fru eller han?
Tror @Honda s konto är ett trollkonto rakt igenom. Egentligen är det två finniga fjunars som delar på det och har hur kul som helst!
Blir det ny låda ikväll/natt ?
Ett av de spel som dess mest fram emot.
Yay! Rocket League!
Varför visas videos och annat två gånger i Tapatalk?
Du behöver ju två [emoji12]