Separate names with a comma.
hittade en lösning på en annan sajt (hittar inte sidan nu) men fick byta från appstil låda till standard och sen tillbaka till låda. Då löste det...
fick 10.0 förra veckan. Problemet jag har med min p20 pro är att när man ska svepa uppåt för att komma till alla appar, så funkar det inte alls....
tror det handlade om synk av kontakter. Gjorde enligt denna guide och för tillfället verkar jag vara kvitt det
Ja, misstänker att det är den. Den vibrerar typ var 5e minut 2 gånger snabbt om jag har en notifiering
Hej Sedan jag uppdaterade till 9.1 så vibrerar telefonen 2 gånger snabbt varje gång jag har en notifikation som jag inte läst. Sjukt irriterande...
fick uppdateringen för 2 veckor sedan med Hallon. Allt har fungerat bra, det enda störiga är att telefonen nu vibrerar om jag har en notifikation...
Bytte mina jays mot ett par Nero x och inte haft några problem. Sen har nero mycket bättre ljud så bara plus där
Testat jaybirds på min p20 pro och där har jag aldrig haft liknande problem. Så lutar åt kompabilitetsproblem mellan lurarna o telefonen
Efter att jag uppgraderat min p20 pro till pie, så har jag fortfarande problem med hörlurarna. Kan hacka lite, inte lika ofta som tidigare men...
Nja var lite otydlig där. Lagget är inte helt borta, dock så funkar det bättre nu, innan gick det inte ens att scrolla mellan bilderna
Inte heller några problem efter uppdateringen via eRecovery och ff (som inte blåser nåt) på min p20 pro Tycker den är rappare, youtube tyckte jag...
Tror inte det går då, recovery läge kräver att man kopplar upp sig på wifi vid boot
Hej För min del så var samma uppdatering för olika modeller, men när jag laddade ner så visade den rätt. Har läst lite på andra forum och där var...
det är via firmware finder. Följde denna guide Upgrade to Android Pie through eRecovery and the Wifi - Firmware Finder PC du kan också ladda ner...
orkade inte vänta på att få pie OTA, så körde via ff och det fungerade fint. har en p20 pro
Har exakt samma problem Jays a-six funkade utmärkt på en annan telefon
Har du fått 9.0 på din?
Skulle inte den officiella release dagen vara den 10e nov?
Så ingen som fått android pie än till sin Huawei?
fick också bara 8.1.0.159 nåt förkrav för android pie?
Hej har haft problemet ganska länge att jag inte kan öppna hitta.se står bad request någon som har liknande problem?
2.2.1 har gjort mobilen mycket snabbare. Flera program som innan segade vid start/användning flyter på nu Har inte märkt nån sämre batteritid...
vet någon hur man gör för att installera flera språk till swype?? börjar gilla den funktionen :)
yes, det är den widgetlocker jag har
de enda valen jag får vid långtryck är widgets och shortcuts, får inte custom slider
@Droidbobby jag har widgetlocker, jag undrar bara hur du gjorde för att lägga till google eller samtalsknappen som valbar meny
hur gjorde du för att konfigurera och lägga till saker på widgetlocker??
Market fungerar nu, rensade cache på market och download i hantera program så fungerade market utan problem
har samma problem, market laddar inte ner applikationerna, har gjort systemåterställning och startat om mobilen efter det men problemet kvarstår
tycker ni att batteriet tar slut snabbare med froyo?? med eclair kunde mobilen hålla mer än en dag när jag spelade, surfade o lyssnade på musik....
@JohanH, hur fick du menyerna längst ner?? snygg med bara text
har rebootat 2 gånger och market fungerar fortfarande inte, fixar det sig om jag kör en fabrikåterställning?? kommer då froyo försvinna??
är också nöjd med froyo, märks att mobilen är snabbare och jag slipper laggen på 1-3 sekunder som kunde uppstå med eclair
kais sätt fungerar utmärkt. Man kan komma åt filen med appen androzip och sen kopiera över till sd och där installera market edit: nu vill market...
tenta både måndag o onsdag håller på ladda ner kies nu, är på 34% men det går ganska smidigt. uppdateringen verkar vara på 70mb
hackan, pluggar sannolikhetsteori......inte roligt. Hoppas froyo kommer så man kan vara glad innan tentan
sitter o plugga inför en tenta, hoppas någon lyckas få froyo innan jag går o lägger mig
Hej min sgs visar inte mitt mobilnummer när jag går in i om telefonen-> status. Under telefonummer står det okänd. Har tele2 kompis student...