Separate names with a comma.
Finns väl uttag som har två hål? Bara stoppa dashen i ena och en vanlig i andra. Handlar om motstånd och att de kan ge fel som påverkar laddaren...
Så länge det är en vettig adapter med rätt motstånd osv. Experterna avråder dock från det.
Går inte utan annan Launcher. Varför inte bara köra nova? Så mycket bättre. Och du behöver ju inte ändra utseendet. Bara antal rader och kolumner....
HQ (Fd HD) betyder väl att den tar flera exponeringar för att minska brus? Istället för att ge hdr? Med andra ord är båda sämre vid rörelser.
Borde ju finnas i inställningarna för PayPal. Inte testat dock. Google play frågar om jag vill bekräfta med fingeravtryck. Och en app jag har för...
Frihetskänslan måste vara total? ;)
Överlåter till någon annan att svara definitivt på det. Men det BORDE gå. För det är enheten som tar emot så mycket ström den klarar.
Men den kommer att tömmas? Skulle välja OP3 alla dagar i veckan. Personligen skulle jag inte ta i en ajFåne med tång. ;)
Säljer Oneplus otterbox?
När jag beställde flip case och extra laddare + kablar kom även dem via DHL.
Har du någon bra guide för att endast roota? Vill inte ladda någon custom rom eller twrp och allt vad det heter. Kommer telefonen att...
Jovisst. Alla uppfattar inte ett allvarligt fel som allvarligt. Så är det såklart.
Det är för att gemene man inte tänker på det. Betyder inte att det inte är något fel. Om mail kommer 10 min för sent kvittar väl. Men när Facebook...
Låter najs. Sugen på att roota. Men vill helst få OTA updates från oneplus. Efter root får jag väl bara meddelande om ny mjukvara va? Men måste...
Hellr det än att ha försenade eller uteblivna notifieringar. Och ärligt talat. Startar man om telefonen mer än en gång i veckan har man större...
Nej. Man kan göra det med kabeln och en pc efter varje omstart av telefonen. Utan root.
Är det Instagram som borde fixa det eller är det jag som borde roota?
Men ciggladdarna ger ju också galet lite ström? Förutom Dash kanske. Mina USB-uttag i bilen laddar betydligt snabbare än de ciggladdare jag...
Ändrade dpi till 420 häromdagen. Känns riktigt bra. Lite ikoner som är fel i play store och bilderna i prisjakt ät inzoomade till max. Kvittar....
Man har väl både cigguttag och usb i bilen? ;)
http://www.aliexpress.com/item/For-Oneplus-3-Oneplus3-One-Plus-3-Three-A3000-Camera-Lens-Tempered-Glass-Screen-Protector-Protective/32684211339.htm...
Fick hem tempererade glasen för kameran idag. Tre stycken för några tior. Ser bra ut på plats. Äntligen kan jag lägga ner telefonen utan att vara...
Du måste även slå på usb debugging och när du kopplat in telefonen måste du ändra från usb charging till file transfer.
Mycket smuts i fickorna? [emoji23] Har kört ett antal dagar i fickan utan skydd. Inga repor. Gorilla glas 4 ska bara det bästa som finns. Men som...
Tycker alla sorters mottagning är riktigt bra. Minst lika bra eller bättre än Z3+ och, Z3 compact som jag gick ifrån.
Fan va schysst! Tack!
Du får disabla Doze åt din morsa efter varje omstart under de närmsta månaderna. Tills oneplus löst problemet. [emoji14]
Smaken är verkligen som baken. Tycker den är rejält ofin. ;)
Till skillnad från Oneplus. Som vägrar ge det för sitt värdelösa skitskydd.
Schysst!
Men det är väl så att de tre strecken rensar allt ur minnet. Borsten rensar ur minnet och dödar bakgrundsprocesser. Vilket KAN göra att tex mail...
Haha. [emoji23] Told ya!
Rekommenderar inte att köra någon app för att spara batteri. Det brukar sällan hjälpa. Kan istället stjälpa. Lustigt att du har så dåligt....
Har inget med det att göra. Vissa som verkat tro det bara.
En dålig app behöver inte startas för att suga batteri. Räcker att den är installerad. Vad menar du med appen Doze?
Oftast är det någon app som drar batteri under stand by. Oavsett telefon.
Det händer max någon natt per vecka att min går ner 20-25% under en natt. Istället för normala 5-10%.
Jag vet inte. Det som fått mig att fundera på ev hårdvarufel är att det bara är 3g som strular och inte 4g. Kan ju vara dåliga 3g antenner, som...
Mm. Känns som detta kanske inte är något fel va? Oneplus har ju sagt att jag ska skicka in min. Men jag tror inte det går att lösa?