Separate names with a comma.
Hej, har suttit allt för länge och letat efter dessa funktioner. Hur lägger man till spellistor i standard musikspelaren? Hur redigerar man...
Hej, har bestämt mig för att pengarna som bara ligger där får gå för en surfplatta, jag är helt övertygad om att jag inte kommer ångra det. Fast...
Skall ringa dem imorgon, hoppas inte jag får något mini pro iallafall. Min polare har en sådan och urgh skulle alldrig vela ha en sådan, inte äns...
Hur får man reda på vilken service de använder sig utav? En snabb googling på Halebop följt av båda servicarna gav inget vidare resultat. Kan de...
Äsh, knappt värt att skicka in den.. de som fick vänta i 1,5 månad borde fan ha fått någon sorts ersättning..... :mad:
Hur lång tid beräknas det ta från att jag skickar iväg telefonen med posten? Antar att det är halebop jag skall vända mig till då jag beställde...
Hej har suttit här å försökt spela in skärmen på min Xperia S ett bra tag nu, kom fram till att jag behövde Android SDK å en .jar fil från...
Pinsamt, fanns visst en funktion som hette just "Filmer" den låg gömd bland några skräp appar ;) Måste säga att jag gilla den starkt. Är osäker...
Såg att någon nämnde en häftig ny effekt för filmer, vart exakt ska man placera filmerna genom datorn för att man skall hitta dem i telefonen? Och...
Är bra förvirrad nu, kan man hämta uppdateringen om companion visar den även om SI inte är med på listan?
Ursäkta men hur vet man när uppdateringen är tillgänglig för just min telefon? Måste erkänna att jag är djupt avundsjuk på er som redan fått den.....
Hej, alla ni SXS ägare har väll säkerligen hört talas om det gula fläck problemet nu. Igår kväll märkte jag av en stark gul nyans på vita...
Kan tillägga att båda både mediaspelaren och telefonen är uppkopplade på samma nätverk så det bör inte vara problemet :)
Hej, har försökt att få fram bilder från mobilen till tvn via min mediaspelare Eva 2000 i ett tag nu utan någon framgång :( Har utforskat alla...