Separate names with a comma.
Väntar förväntansfullt på Swedroids recension...:)
Skulle inte förvåna mig:p
Hört nåt än?^^
Du har fel där.. Både One X och One S kommer i början av april, inte i slutet:)
Jepp, jag skulle också väntat på One serien. själv så sitter jag och väntar på HOX:)
Säg gärna till när du får ett svar, man undrar ju.. Fast tror ej dessa annonser stämmer:p
Det var min första tanke när jag såg den.
Ni som mejlat? Har ni fått något svar?:)
2500 bjudet. Är du säker på att den är låst till tele2? Bor också i Uppsala. Mvh
Acer släpper snart sin platta, Iconia A700. Tror att den kommer till butikerna nu i april. Verkar riktigt schysst:)...
Alldeles riktigt. Går endast att beställa med GS2 LTE för tillfället:)
Läs detta http://www.androidauthority.com/htc-do-you-still-want-to-be-quietly-brilliant-67540/, så får du lite mera info om luren:)
Jag vill ha min HOX nuu!! Orkar inte vänta :p
Så jobbigt att vänta på luren... Vill ha den nu!!
Jag tycker HOX inte är så värst ful ändå, helt ok design.. Men det är väl en smaksak:)
Beställde förra fredagen fick sim och papper som jag skulle skriva på i måndags. Vet någon här på ett ungefär när abbonemanget börjar gälla?:) Mvh
Orkar inte vänta... :(
Vad tror du?? Eventuellt Galaxy S3 kanske? Hade jag velat se angry birds hade jag inte skrivit i denna tråd.
Nån som vet nån länk där man kan se live från Samsungeventet??
Första länken fungerar ej..
Är telen såld??
Är fortfarande väldigt intresserad!
Bjuder 2500 + frakt!
Htc One X hade jag valt bland dina alternativ. :)
Min polare har precis det problemet! Uppdaterade nyligen hans lur till ICS och efter det så går den ej att stänga av utan när man trycker på...
Intressant...
Hehe.. Den är lite rolig :)
2 veckor* om man skall gå efter Elgigantens leveransdatum som är den 2/4 :)
Varför inte via Phonehouse om jag får fråga?
Hej, som rubiken lyder så är jag intresserad av att köpa en Xperia S. Helst olåst. Färg spelar ingen större roll, bor i Uppsala. Hör av dig om...
Hur mycket kan du gå ner i pris?:) Mvh
Ni som har Xperia S, har en fråga till er. Hur upplever ni webbläsaren? Hur snabb är den, laggar den något? Tackar för svar
Om de vore köpta utomlands??
Okej haha det låter ju väldigt bra. Men jag tänkte på om man beställer via deras hemsida:)
Galaxy Note kan du hitta på Blocket för under 4000:-
En fråga till Toni på TPH. Tänkte beställa HTC One X med 3Total hos er. Hur gör man för att skippa startavgiften på 250:-? Har kollat runt i ett...
300 bjudet. Vart finns du och har du kvitto eller något som kan visa att de är äkta? Med vänlig hälsning,
iPhone 4s, Sony Xperia S eller Htc One X dock så får du vänta tills april om du skall sälja htc'n..
Är nästan 100% säker på detta men måste bara kolla att jag har rätt. Man kan använda 3g abbonemang i en 4g lur, eller hur?