Separate names with a comma.
Hej hopp! Min Z1C har haft problem med batteriet länge nu och i veckan ville den inte ladda alls längre under ett dygn. Det var droppen som fick...
Den kom igång en stund och började uppdatera apparna. startade om sig när det var 60/70 klara. Jag trivs med Z1c och har noll användning av en...
Hej. Var lite desperat att få 5.1.1 då min mobil fick "batteribuggen" av 5.0.2. Tyvärr verkade 3 sega så jag testade att köra en reparation för...
Tjo. Jag skickade in 4.1.2 idag via Odin. Tog den Tyska fwn precis som med 4.0.2. Dock slutade mobiltrafiken fungera efteråt så jag körde en full...
Factory reset. Hjälpte fint, var antagligen någon app som spökade, dock ingen aning om vilken.
Men är det inte så att de som har "gjort" sin mobil till Tysk har fått en massa uppdateringar, medan vi som fortfarande har "Svensk" sitter med...
Jag skrev en liknande tråd förra veckan. Min note kunde starta om sig 4-5 gånger på en timme som värst. Och då låg den bara på skrivbordet och...
Har inget minneskort Har inget samsungkonto Kört reset nu. =) Får väl se vad som händer!
Hej! Ska börja med att säga att Noten är min första Smartphone (studerat länge och inte haft ekonomin). Så jag är inte direkt insatt i...
Jag känner lite samma sak, från 100% ner till 40% på någon timme. Och då är det bara lite surf och spotify som körts. Har gjort det som folk...
Har nu haft den sen 17:00 igår. Första intrycket, wow! Gick från nokia 5800 till noten. Ja, finns nog inget superlativ som passar riktigt. Börjat...
Efter att ha jobbat 2år på support/KT för ett stort företag inom bredband/iptelefoni så kan jag säga att KT är förlagd på ett callcenter. Detta är...
Men titta, det trillade ner en avi i mitt brevinkast precis också! Nu bara ångesten att vänta tills klockan blir 17:00 så man får hämta ut paketet!
24 november.
Kontaktade Telenor via chatt nyss. Fick svaret att frakt var beställd från Schenker. Så "förhoppningsvis" i slutet av veckan. Dock har jag...
Hej. Valde att hoppa på Telenors erbjudande. Beställde på deras hemsida den 24e november. Portering gick igenom natten till den 9e december. Har...