Separate names with a comma.
För beskrivning: Telia i exklusivt samarbete med Microsoft – erbjuder Xbox Game Pass Ultimate till sina kunder ”- Med tjänster som Xbox Game...
Insåg att enheten hade helt annan ip än vad som stod i den medföljande dokumentationen. Besviken på att man inte kan sätta band etc. Skall gräva i...
Kan man logga in på ”Telias” Nokia Fastmile 5G ”antenn”(modem)?
Många hus på landsbygd kan inte få fiber. Här är scenariot: 1. Bolag ansöker om PTS bidrag 2. Bolag A och B får veta att de inte får tilldelning....
Instämmer. Jag går inte in på det närmare här, men jag kan garantera er att Telia inte lyfter dessa frågor internt. En lustig detalj är att Telia...
Vad kör du för router/antenn? Talade nyss med telias tekniker som sade att vi borde ligga kvar på 4G. Enligt honom får mobiler 5G på vår lokala...
Snålkodning? Telia mäter på totalen och gränsen kickar automatiskt för 4G. Gällande vilkor så har telia en extremt luddig definition på abnormt...
Detta alltså en annan regel för 5G än för 4G? Vid 4G mäts det per månad och vid 1 respektive 1.5 tb så kickar det in. Förvånansvärt enkelt att nå...
Vad har Telia för "fair use" gränser gällande download för 5G FWA? För normala "obegränsade" abonemang gäller 1 tb, för mobilt bredbandplus och...
Vilket avstånd till mast och band kör du då, och hur stor är skillnaden i dl?
Tackar. Då bör jag med andra ord avstå, upphastigheten ligger alltid mellan 60-80 vilket får anses vara fullt tillräckligt. Vilket avstånd funkar...
Någon som har erfarenhet av 5G på landsbygd? Sitter med extern antenn och bra sikt till antenn på 2km. 4G+ fungerar ok, men undrar om 5G under...