Separate names with a comma.
Så där efter att ca 100ggr under en veckas tid försökt säkerhetskopiera så har det nu helt plötsligt hoppat igång utan att ha ändrat i nån...
Ingen som har nån tanke varför det inte går att säkerhetskopiera allt? Är jag helt ensam om att råka ut för detta
Sitter nu med en ny telefon och tänkte det skulle gå snabbt och smidigt att flytta över lite med hjälp av Googles säkerhetskopiering men vad gör...
Bara hålla tummarna att "folket får tala" och att nån lyssnar i andra änden då.
Typiskt!
Nope. ☹️[ATTACH]
Nej inte upplåst bootloader ännu, nu efter ett par dagars användade inser man man lite vad man saknar. Antar att det går på samma sätt som med...
Även sneglat lite här men vet inte om det är den sk. Original romen med One eller om jag landar i miui igen. MIUI 9 - Lightning Fast
Allt flyter bra och så, men irriterande små saker så som att man inte kan ställa in vilken ordning man vill ha på knapparna (hem, bakåt knapparna)...
Hej, lite ny på området men har tidigare haft Xiaomi redmi note 4x med miui på. Nu skaffat en A2 Lite med android One på och saknar miui lite, går...
Om man nu skulle ta och beställa från annat land, skulle det funka här, finns det svenska med i den, HTC har ju liksom med den på svenska sidan...
Verkar skumt.. men vem skall man ta kontakt med då?
Såg härom dagen att det tydligen finns en modell som fått namnet salsa, detta hittade jag på HTC'S sida. mailade dem då och undrade om den skulle...
Ingen som har varit med om liknande.... kan ju inte ha fått 2 måndags exemplar........ :(
Har ett rätt störande problem.. Under telefonsamtal kan det helt plötsligt bli "kalle anka" röst man hör, i allt mellan 2 sek och 30 sek detta är...