Separate names with a comma.
Den funkade inte så jag hoppas på fler förslag.
Tack, hittar inget där, men hittade en app som heter light manager, skall prova att ladda fullt och se om den led'en stängs av enligt mina...
Hej Går det att stänga av led indikatorn när den laddar eller är fullladdad? Med en DK-25 vid nattduksbordet och med fullladdad telefon så...
Ok, fick det äntligen att funka genom att köra heimdall för att få kernel på plats, och sen från CMW'n köra Cyagenmod 9.1.0 igen och denna gången...
Jag hade bara ett kort på mobilen som jag kunde använda, men det är 4gb ledigt och jag tror det bör funka, men om man eventuellt får igång odin så...
Nej det gör ju inte det, men jag läste att det kan ha att göra med att jag har lagt in heimdall drivisar (zadig.exe), men lyckas inte få kontakt...
Jag provade med att lägga den på mitt microsd kort från mobilen och trycka in det i tabben, men när jag kör den via CMW, så får jag ett Status 7...
Hej, Jag tänkte uppdatera till ics på min galaxy tab GT-p1000 (troligtvis sist av alla..:) men glömde steget med att lägga över cyagenmod på...
Installerade 4.04 RUU'en på min Desire S igår och som ganska vanlig dödlig användare så tyckte jag det var väldigt enkelt och funkade klockrent...
har för mig att det kostar 10g och som level 14 har jag 3 tror jag..:cry:
jag har också precis börjat med detta och det är väldigt trevligt. Kör också på observers market så om det startas igång nåt gille som man kan...
Tack för alla svaren, riktigt bra. Åker nog förbi elgiganten typ nu på lunchen då. /T
Hej, Kan någon bara verifiera att det borde att funka att få ut bild från tabben om man köper följande grejor till den: Docka:...
Jag känner också igen darr fenomenet men har inte uppmärksammat det specielt förrän jag läste det här. Håller med icimasa..är det värt att skicka...
Riktigt bra tips, beställde precis också en sån från London magic Store. Tack för tipset.