Separate names with a comma.
"- Kunna ställa in om serier ska visas en dag efter (För oss svenskar)" Ville bara betona hur viktig denna delen på din todo-list är för mig,...
På min väckerklocka app som kom med så är det endast när man har dialogen uppe där man väljer olika ringsignaler för alarmet som det går att ändra...
Själv så står det att telefonen "uppdateras" och att jag inte ska disconnect'a mobilen i över en timme nu iaf, känns ju fint och avbryt knappen...
Jaha, ok. Nu har ju dockbar settings börjat funka för mig med senaste versionen men den ställer om sig endå till att de ska vara längst ner...
Också suttit med problemet att ikoner dubbleras eller helt enkelt försvinner fråck dockbar'en, ska testa att uppdatera då jag precis såg att det...
Håller med om att ikonen verkar vara lite off, känns dock bara så då den brukade hålla sig över 50% i nästan en dag och sen på mindre än några...
Mina ligger rakt in i "media/audio" och där hittades de direkt i "Musik"-programmet EDIT: Om det är någon som vet en lista eller så på alla...
Det har väll sagts så om U8230, sitter själv och funderar på en T-Mobile Pulse men vill verkligen ha U8230 men har inte hittat någon information...