Separate names with a comma.
Den finns i Kramfors. Kan gå ner till 1500:- och stå för eventuell frakt.
Nu har den skarpa Android 8.1.0 och April månads säkerhetskorrigering. Nytt pris 1700 kr
Har en Nexus 6P 32GB till salu. Inköpt via Halebop (sept 2015) Batteri utbytt på garanti (feb 2017) Har skärmskydd av glas monterat och en...
Nu är det nog nära.... https://www.sammobile.com/2017/11/29/international-unlocked-galaxy-note-8-getting-update-last/
Jag mejlade ang uppdatering för ca två veckor sedan. 30/10 fick jag följande svar : Tack för att du kontaktat Samsung Support. Vi beklagar...
Det är nog en så kallad "tyst lansering" där man tryckt på knappen men inte går ut med att man har funktionen förrän lite senare. Sen kanske de...
Japp
Gammalt på så sätt att jag har haft abonnemanget hos dem i säkert mer än 6 år, men nytt på så sätt att jag band om abonnemang i början på oktober...
Privat. Mina kollegors abonnemang är också privat.
Hej, Någon här som får VoLTE att funka. Jag får det inte att funka. Jag saknar ”LTE-röstsamtal” som ska finnas under...
Ser likadant ut på min, inget klockslag.
Får inte detta att funka... Kör för övrigt svenskt språk i min telefon så jag kanske fattar fel, eller så fattar den inte min vackra handstil
Måste man dit med mobilen en gång till då den ska ta signaturen från Samsung Pay eller har den signaturen redan från första kontakten med terminalen?
Känner mig lite osäker kring hur Samsung Pay ska fungerar. Går det att göra något (inställning i appen eller köpa tillbehör som exempelvis...
Skickade in min måndag 13/2. Onsdag 15/2 fick jag samma besked som du, men redan fredag 17/2 fick jag ett nytt meddelande att den var klar och...
Jag lämnade in min telefon och laddare i måndags pga kass batteri och att orignalladdaren inte längre ville ladda telefonen (andra laddare...
Har nu tagit bort min vinyl från Slickwraps och undersökte det hela lite närmre och det är snarare så att man kan framkalla ljudet på en ganska...
Hej, Ibland hör jag ett svagt knäppande ljud då jag tar i telefonens övre del, från strömknappen och uppåt. Kan framkalla ljudet om jag håller...
Tagit bort mitt inlägg då det tydligen är ett tekniskt fel hos Halebop i mitt område och inget fel på telefonen :-)
Japp blev en silver 32GB.
Precis som flera andra skrivit har även jag (15:47) fått en bekräftelse från Halebop på att det är skickat. Jag lade min beställningen den 8:e...
Nu finns Nexus 6P 32GB för 4800:- på Halebop. Abonnemanget Rubbet liten kostar 169:-/mån och du får en förhöjd månadsavgift med 200:-/mån i 24...
Halebop kommer att ha den enligt svar på deras facebook. Halebop = samma täckning som Telia men billigare abonnemang.
Efter en lång stunds övervägande så har jag i princip beslutat mig för att uppgradera till Nexus 6P, men jag kommer att vänta till typ årsskiftet...
Lade in 6.0 igår och att gå från 5.1.1 till 6.0 var minimal skillnad måste jag säga eftersom jag redan innan hade uppdaterat google-launchern...
Angående det här med OLED vs LCD. Är det inte så att en OLED drar olika mkt ström beroende på om skärmen ska vara vit eller svart och att en LCD...
Har också fått problem med det, tror det kom med 5.1 swedroid.se är dessutom nästan omöjlig att surfa på, laggar hysteriskt mkt då jag scrollar....
Jag har lagt in fabriksavbilder och rootat tidigare men vet knappt vad jag gör så jag måste fråga en sak :-) Då man gör som du beskriver här...
Jag pallar inte att ha olika signaler för varje app, jag vill ha det så enkelt och lågmält som möjligt och jag delar in signaler i 4 kategorier:...
Att du sålde din kanske inte är så jätteintressant för oss som håller till i den här delen av forumet. Men dina synpunkter kan ju vara till nytta...
Bra upptäckt, nu förstår jag varför jag upplevde SMS signalen som lite inkonsekvent :-D
Hände även mig väldigt ofta men efter jag skaffade ett tunt tpu-fodral så har fjädringsmotståndet ökat och numer trycker jag inte in knapparna av...
En gammal LG från 2011, 60pv250n, går inte är stänga av i den...
Då har min sista sak från EBAY anlänt. Äntligen ett fodral som jag kan leva med. 0.6mm tjockt. Perfekt passform. Lätt att ta av och sätta på....
Nu har jag totalt köpt tre dbrand och ett slickwraps skinn och det som varit bäst är det sista från dbrand med ”M” utskärning. Speciellt bra...
Står 54,65 GB på min...
Är problemet enbart relaterat till 5GHz bandet så beror det förmodligen på att enheten inte stödjer vissa kanaler på 5GHz bandet och det testar...
Fan vad tråkigt! Jag vet inte om det är praxis direkt men många verkstäder byter hårdvaran man skickar in om den kommer in en andra eller tredje...
Det vill vi se bilder på :-)
Stötte på ett problem som jag hittat en lösning på som jag tänkte dela med mig av. Problemet är att varje gång jag ska skicka musik till min...