Separate names with a comma.
Hade exakt så i tyska 5.1.1, störande indeed....
Vafalls! Får ungern 6.0 nu alltså... kört tyska 5.1.1 ett bra tag nu men mobilen har uppträtt sig skumt den senaste tiden så kastade in NEE 5.1.1...
Orkar inte vänta som vanligt - laddar ner härifrån: https://mega.co.nz/#!5hZVDLZY!lAyMwDyX7sHbS3Li9NbhamDPqqoXMO5rRemYnjkq7WI Mycket snabbare än...
de verkar ju släppt den i usa http://www.androidpit.com/galaxy-note-4-android-update
jag fick mina 25gb genom att ladda upp en bild med den automatiska uppladningsfunktionen :)
Wifi lösenord följer väl med för att man har google konto? ;)
Ohh nu fick man den :D Så himla awesome :) beställde i fredags från dustin, fick idag :)
1 timme efter att jag lade ordern så har Dustin skickat min :) NetOnNet som jag beställde för två veckor sedan snart, har inte skickat än... haha...
12 st närmare exakt när jag pratade med dem på telefon :)
NetOnNet status: Bäste kund, Ang din beställning av HTC One silver: Vi har fått en indikation av leverantören ang leveransen och vi beräknar...
fel
Dessvärre verkar det som att vi inte kommer få in en leverans av HTC One silver förrän mitten av maj. Vi har inte något bekräftat leveransdatum i...
Den är troligen redan på postcentralen, men åker inte ut till postutlämningsstället föräns på eftermiddagen :)
Aj aj, jag beställde min HTC One idag från NetOnNet, kan då med andra ord få vänta ett tag. Ja ja, den som väntar på något gott!
Tog alldeles för lång tid, är för otålig, spansk version it is!
Det stod att jag hade en uppdatering till telefonen att hämta nu i eftermiddags. Men nu när jag ska "köra den" så står det att inga uppdateringar...
Har problem att installera angry birds? någon annan? EDIT Löste det genom att ta "unmount" på sd kortet under lagring. sedan kunde jag...
som min allra första froyo rom till min hero så blev jag gladeligen överaskad och glad nu när jag fixade denna. har sedan tidigare kört pauls...
Körde in denna idag, det jag upplever är mkt trevligt, körde även in flykernel11c. Allt stabilt hitills
Idag borjade problemen for mig med denna rom, nar jag satter pa mobilt internet sa stanger den av sig. Snabbt som faen maste jag sedan stanga av...
Rootning ska du göra första gången, eftersom flashrec behöver root(?) Men jag följde denna guiden första gången jag rootade och flashade (ca...
Tackar för det! Men det hära apps2sd... hur får man detta att fungera eg? Har partionera en del av sd-kortet till ext 3 men telefonen verkar...
hmm skumt min verkar reboota om sig hela tiden vid "HTc quitley brilliant" skärmen :S Varför detta?
Tog beslutet att roota och skaffa denna idag från 1.5 Är mer än nöjd! Snabbare som bara tusan :P Tackar till de som ligger bakom denna :D