Separate names with a comma.
Fungerar det här till X8an?
Aha gör det, tack! :)
Tja, varje gång jag kopplar in USBn i mobilen så startar mobilen om. Vad borde jag göra?
Jag sökte på "Rooting android apps" och "editing android apps" men det kom bara fram om hur man rootar en android lur, men jag testade med att...
Behövde inte heller göra nått, hade bara det när jag kollade upp det :)
Tja, undrade bara ifall det fanns nått program där man kunde "roota" själva appsen, alltså att kunna ändra innehållet på applikationerna?
Dom bästa appsen som jag tycker är bra är: Astro File manager: för att installera spel jag har lagt in manuelt. LauncherPro Plus: För att lägga...
Mina batteri håller i evigheter, jag laddade batteriet sist igår på morgonen och då hade jag 100%, sen dess har jag messat, ringt runt, spelat...
Jag tycker att LauncherPro Plus är helt okej faktiskt, snabb och bra
Tack så mycket!
Tja, undrade bara ifall det fanns nått enkelt och bra program där man kan göra egna android apps.
Jag gillade i webbläsaren när tryckte på skärmen och drog upp för att zooma, men nu måste man ju klicka där nere på + och -, gillar inte det......
Efter jag uppdaterat mobilen till 2.1 så märkte jag att mobilen laggade mer, känns bara som om menyerna laggar när man scrollar ner eller upp och...
Gå in i inställningar>Trådlöst och nätverk>Wi-Fi inställningar>Tryck på Meny knappen>Advancerad>Wi-Fy policy>Aldrig Det fungerar för mig,...